شاهزاده ام کیارادشاهزاده ام کیاراد، تا این لحظه: 11 سال و 16 روز سن داره

شاهزاده خونه ما

جشن تولد3سالگى

1395/3/6 12:45
نویسنده : مامان آرزو
474 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرمامان،بالاخره اومدم پست تولد 3سالگیتو بزارم،الهی من قربونت برم که چقد اشتیاق داشتی که روز تولدت برسه،امسال تم تولدت رو بره ی ناقلا انتخاب کردم،چون خیییلی بعبعی دوست داری،منم این تم رو انتخاب کردم،هرروز تزییناتت رو نگاه میکردی وهمش میگفتی مامان کی تولدم میشه،چون عاشق تولد گرفتن هستی،خلاصه 20فروردینم که روز جمعه بود رسید ومنم مهمونامو دعوت کردم،هم خانواده خودم هم بابایی،برای عصر خانم هارو دعوت کردیم یه جشن خیـــلی شاد برات گرفتیم وخیییلی خوش گذشت به همه الخصوص به خودت،خیلی کادو گرفتی،از همشونم خوشحال شدی،بابایی هم بهت یه تبلت کادو داد که دیگه خیـــــــلی خوشحالت کرد،واسه شب هم مراسم عقیقه وشام داشتیم که همه ی فامیل اومدن،شب خوبی بود وبه همه خیلی خوش گذشت،منم خییلی خوشحال شدم که همه چی همونجوری میخواستم شد.بازم بهت تبریک میگم عشقم ایشالله 120ساله بشی پسرنازم وهمیشه سالم وشاد باشی نفس مامانبغل

خب بریم سراغ عکسای تولدت
 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

yekta
18 بهمن 95 21:53
سلام ماشالله چه پسر نازی ایشالله همیشه سالم تند درست باشه کوچولوتون برای عزیز دوردون‌ آرزوی موفقیت می کنم