شاهزاده ام کیارادشاهزاده ام کیاراد، تا این لحظه: 11 سال و 19 روز سن داره

شاهزاده خونه ما

ماجراهای من

1392/3/8 11:30
نویسنده : مامان آرزو
415 بازدید
اشتراک گذاری

صبح که از خواب پا شدم ،‌به مامان و بابام سلام کردم و صبح بخیر گفتم

بعد مثل یه مرد زل زدم تو چشای مامانم و گفتم صبحانه میخوام

مامان داره منو ناز میکنه که باید شیر بخوری و از این حرفای مادرانه

البته در این موقع دستم رو دست مامانم بود

یعنی اینکه به مامانم دارم قول مردونه میدم که به حرفاش گوش بدم

شیرم رو خوردم و رفتم خوابیدم

عجب خواب مزه میده

اما پایین تنه ام تو خواب اینجوریه .

میدونینن چرا ؟؟؟؟؟

آخه چند روزی میشه که به انواع و اقسام پوشک ها حساسیت دارم و خیلی زود متورم میشم

بعد از خواب مامانی منو حموم کرد . هنور تو حوله بودم

که گرسنه ام شد و حوله رو گرفتم تو دهنم

اه اه اه چقدر بدمزه است

مامان بدو بیا شیر خودت خوشمزه تره

خواب بعد از حمام و شیر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)