شاهزاده ام کیارادشاهزاده ام کیاراد، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

شاهزاده خونه ما

بغل بابائی

1392/4/9 8:30
نویسنده : مامان آرزو
497 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز ظهر ، بابائی بعد از صرف نهار ، خوابیده بود ، منم خوابم اومده بود و مامانی منو گذاشت رو دستای بابائی .

بابائی اینجا ابراز احساسات کردند و دستشون رو انداختند روی من

منم ابراز احساسات کردم و براش زبون درآوردم

از اونجائی که فقط با گردوندن باید خواب برم ، بابائی رو بیدار کردم و منو رو شونه هاش گذاشت و اینقدر منو گردوند تا منم خواب رفتم ......

اینجا احساس میکنم عکسم خیلی هنری و رمانتیک افتاده ،

راستی روگوشی هامو حال میکنین ؟؟؟؟؟؟؟؟

ماشاالله به خودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

علی خوشتیپ
7 تیر 92 21:27
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون
خاله فاطمه
8 تیر 92 5:55
الهی فدات شم کیاجونم عکسات ماه شدن‏!بوسس

مرسی خاله جون لطف دارین‏@‏
زهرا
8 تیر 92 5:56
آخی...چه نازی توبااین زبون کوچولوت‏@‏

ممنون عزیزم نازمیبینی‏@‏