شاهزاده ام کیارادشاهزاده ام کیاراد، تا این لحظه: 11 سال و 19 روز سن داره

شاهزاده خونه ما

دارم خفه میشم

1392/3/8 11:01
نویسنده : مامان آرزو
1,086 بازدید
اشتراک گذاری

اینجانب آقا کیاراد خان شاهزاده خونه مامان و بابا ،‌تو هال در رویاهام غرق بودم . این مدلی . من نمیدونم چرا هر کسی این عکس منو میبینه کلی قربون صدقه ام میره .

با اینکه خواب بودم مامان جونم پوشک منو تعویض کردن

من هم اصلا به روی خودم نیاوردم و بیدار نشدم

مامان جونم کلاه سرم کرد و منو گذاشت تو اتاق خودشون رو تخت

و بعد خودش رفت تو آشپزخونه مشغول آشپزی

از اونجائی که من یه خرده بازیگوش شدم ،‌تو خواب سرمو میچرخونم

اینقدر چرخوندم تا کلاه کلا اومد رو صورتم

٥ دقیقه ای به این روال بودم ، احساس تنکی نفس داشتم

مامان جونم اومد بهم سر زد ،‌بنده خدا کلی ترسید و میگه سریع کلاه رو از رو صورتت برداشتم

حالا من یه سوال دارم ؟ مامان اگه سریع کلاه رو برداشته ،‌پس چطوری دوربین رو روشن کرده و اینهمه عکس از این مدل انداخته ؟؟؟؟؟؟؟ به نظر شما این عکس انداختن ها چقدر زمان برده ؟؟؟؟؟

آخیش راحت شدم

سلام مامانیییییییییی ،‌دوست دارم

مامانی بیشتر مواظب من بااااااااااااااااااااش ،‌ لطفا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)