شاهزاده ام کیارادشاهزاده ام کیاراد، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

شاهزاده خونه ما

عاشقانه

1392/4/24 1:48
نویسنده : مامان آرزو
396 بازدید
اشتراک گذاری

آنروز كه تو پا به قلبم گذاشتي:

شبهاي بي ستاره ام غرق ستاره شد.آسمان خاكستري ام لاجوردي شد و تمام غنچه هاي نرگس دلم باز شد...

تو آمدي و من آشيانه ي دلم را كنار آشيانه ي قلبت ساختم وبراي چكاوك ها قصه ي عشق گفتم!...

آنروز كه تو آمدي پنجره ي عشق كلبه ي اندوهناكم باز شد و از پشت حرير تنهايي چهره ي مهربان تو را

ديدم.تو آمدي و سزمين پاك قلبم پر از عطر ياد تو شد و من آرامتر از خواب اقاقي ها عاشق شدم!!....

تمام لحظه هاي من فداي تاب مژگانت

شقايق وار ميميرم براي خواب چشمانت

چه دلي دارم من از خنده هاي تو....

كه ذوق مرا نمي كشد!!....

در آغوشت كه ميگيرم آنقدر آرام ميشوم كه فراموش ميكنم

بايد نفس بكشم!!...

ميخواهم دلم را زنجير كنم تا ديگر پر نگيرد برايت...

اما...مگر ميگذارد نگاهت!!!

چقدر پر ميكشد دلم به شوق تو...

انگار تمام پرنده هاي جهان در قلبم آشيانه كرده اند!!

براي بودنت ميمانم وبراي ديدنت ميميرم!!

باش تا بمانم و بمان تا نميرم..........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان آروین (مریم)
24 تیر 92 8:22
الهی قربون خنده هات ، نگاهات ، خوابیدنهات ......


مرسي عمه جونم......
مامان آروین
24 تیر 92 13:06
سلام خاله جون مهربون ممنون از اینکه اومدید به وب ما سر زدید و نظر زیباتونو برامون به یادگار گذاشتید و بهم رای دادید .اگه موافق باشید می خوام با داداشیم بیشتر دوست باشیم واسه همین شما رو لینک کردیم تا زود بزود بیایم همو ببینیم . یه عالمه بوووووووووووووووس واسه کیارادجون خوشگل و ناز نازی و مامان مهربونش


سلام.خواهش ميكنم.ماهم خوشحاليم كه يه دوست خوب پيداكرديم.آروين جيگرو از طرفم ببوسين....
مامان بابای الیسا
24 تیر 92 13:19
قربونت برم چه نازی تو چشم نخوری فسقلی خوردنی


ممنون ناز ميبينيد...
خاله حمیده
24 تیر 92 16:27
الهی خاله پیشمرگت شه ک روز ب روز خوردنی تر میشی......کاش میشد صداتواینجاشنید اگ دوستات بدونن چه صدایی داری جیجر ما.....


خدا نكنه خاله جون لطف دارين_دوستتون داريم.بووسسسس
مامان طاها
25 تیر 92 12:53
خدا نگهش داره براتون


ممنون خاله جون.خدا همه بچه هارو واسه پدرومادرها نگه داره...
مامان کوروش
25 تیر 92 13:22
سلام مامانی عکس های قشنگیه نی نی خوشگل چشم نخوره
مامان پندار
26 تیر 92 1:30
سلام مامان کیاراد نازنین ...
وبلاگت رو دیدم ... خدا حفظش کنه گل پسرت رو .... 3ماهگیش هم مبارک...
خوشحال می شم پیش ما هم بیاید.....


سلام.ممنون.خدا همه ي ني ني هارو حفظ كنه...حتما ميايم.پندار جونو ببوسين.
آیسان مامان ماهان
23 مرداد 92 8:22
چه عاشقانه و چه مادرانه های زیبایی کلی سر صبحی حال کردیم،،،ایشالله همیشه با همین انرژی و به همین خوشبختی و زیر سایه الطاف خداوندی


ممنون.خوشحالیم که بهمون سر میزنید!من از پیامهای شما انرژی میگیرم...