شاهزاده ام کیارادشاهزاده ام کیاراد، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

شاهزاده خونه ما

سالگرد ازدواج...

1392/9/16 9:31
نویسنده : مامان آرزو
550 بازدید
اشتراک گذاری

سالگرد یکی شدنمان مبارک...

محمد جواد جان:

بایک دنیا شور واشتیاق وضوی عشق می گیرم و

 پیشانی بر خاک میگذارم وخداوند را شکر میکنم که

 ما را بایکدیگر آشنا کرد.آرزو میکنم در لحظه لحظه ی

 زندگی مشترکمان در کنار فرزندمان عاشقانه

 وصادقانه به پیوندی که بسته ایم تا ابد وفادار

باشیم...

I Love You

 

 

اI Miss You

دیروز ١٥ آذر١٣٩٢ بود و چهارمین سالگرد عقد منو بابایی،سالگرد به رسیدن ویکی شدنمون،به همین مناسبت قرار بود دیشب بریم بیرون،امـــاازاونجایی که من از دیروز عصر یه دفعه وبرای اولین بار دندون درد شدید گرفتم وکلی حالم بد بود.واسه همین به بابایی گفتم بزار واسه فردا شب میریم.(البته بخاطر خودم که دندون درد بودمو دیگه نمیتونستم چیزی بخورمخوشمزهنیشخند)از اونجایی که دندونم خیلی درد میکرد بابایی گفت بیا بشین تخته نرد بازی کنیم شاید یادت بره!اومدیم طبق روال اکثر شبها که تو خواب باشی نشستیم با بابایی چند دست تخته بازی کردیمو بر عکس شبای دیگه که همش من بابایی رو میبردم دیشب همش بابایی میبرد وچند باری نزدیک بود مارس هم بشم!استرسحالا فکرنکنی بازیم خوب نبود ها چون دندونم درد میکرد اصلا نمیفهمیدم چه جور بازی میکنم.خمیازهوگرنه شبای دیگه فقط خودم برنده ام وبابایی هم حرصش میگیره و همش میگه هیچکس مثل تو از تاس انداختن شانس نداره!از خود راضیخلاصه دیشب به دلیل حال بدم از بابایی باختمو اعصابم خرد شدو دندونم بیشتر درد گرفت.ناراحتواسه همین تخته رو جمع کردمو یه فکر دیگه کردم.رفتم فیلم جشن عقدمونو گذاشتمو به یاد٤سال پیش نشستیم ٣تایی نگاش کردیم.یدفعه رفتم تو حالو هوای اونشب،قلبواقعا چه شبی بود!خیال باطلمیتونم بگم بهترین شب زندگیم بود...خلاصه بادیدن فیلم یه خرده حالم عوض شدو دندون دردمم یادم رفت،امـــا آخراش حالمونم گرفته شد.با دیدن آقا جون تو فیلم خیلی ناراحت شدیم.واقعا جای خالیشو حس کردم.بابایی هم که واقعا میتونستم ناراحتیشو تو صورتش ببینم واسه همین پشیمون شدم که فیلمو گذاشتم.خیلی دلم برای آقا جون تنگ شده.خدا رحمتش کنه...

اونموقع دیگه ساعت١١ شده بود تو هم وسطای فیلم خواب رفته بودی،بابایی هم جلو تلویزیون بود منم پاشدم اومدم پشت کامپیوتر که این پستو نوشتمو آپ کنم که خواستم ثبتش کنم دیدم اینترنت قطع شدهکلافهخیلی اعصابم به هم ریختعصبانیواسه همین امروز صبح آپ کردم.این هفته گذشتو خدارو شکر تو هم سرماخوردگیت کامل خوب شدهاوهامیدوارم دیگه سرما نخوری گلم.١٢آذر هم تولدآروین پسر عمه بودکه ٧آذر پنجشنبه ی اون هفته براش جشن گرفتن.خیلی جشن قشنگی بود.عمه جون خیلی زحمت کشیده بودن.بازم به آروین جون تبریک میگم.تولدت هزاران بار مبــــارک عزیزم....

اینم از عکسا...

 

 

آروین جون کلاهشو نمیذاشت عمه گذاشت سرتو که آروین گریه شدوکلاهشو گذاشت سرش.

 

 

اینجا هم با فریناز دختر عموی بابایی نشستی.

 

اینجا هم فکر کنم داری شعر تولد میخونینیشخند

الهی من قربون تو برم نفســــمماچعاشــــقــــــتــــــــــمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (35)

مامان عرفان
16 آذر 92 10:21
مبارك باشه عزيزم
مامان آرزو
پاسخ
مرسی خانمی
مامان آروین (مریم)
16 آذر 92 11:52
سالروز عقدتون رو با هزاران آرزوی خوب تبریک میگم . امیدوارم در کنار شاهزادتون روز به روز پیونتدتون محکم و استوارتر باشه و زندگی خوب و توام با آرامش داشته باشین .
مامان آرزو
پاسخ
مرســــــی عزیزم محبت داری.ایشاا...
مامان آروین (مریم)
16 آذر 92 11:54
یکی از بهترین خاطرات زندگیم شب عقد شما بود . چققققدر خوب بود و چقققدر خوش گذشت . گرچه همه چی یکدفعه شد حتی خرید و وقت آرایشگاه و آتلیه ،‌اما خدا رو شکر همه چی خوب پیش رفت و بهترین مراسم عقدی که دیدم برای شما بود .
مامان آرزو
پاسخ
مرسـی وجودشما بود که عقدمونو باصفا کردو بهمون خوش گذشت!آره همه چی یدفعه ای شدو بیشترزحمتامون گردن شمابود.درکل برای عقدمون خیلی زحمت کشیدی،ممنونم عزیزمایشاا...عقد پسرت جبران کنم.
مامان آروین (مریم)
16 آذر 92 11:57
آرزو جون منم چند مرتبه خواستم فیلم عقد و عروسیمون رو نگاه کنم اما به خاطر باباجونم نمیتونم . یه بار فیلم زمانی که بعد از زایمان از بیمارستان مرخص شدم و بابام جلوی در خونه برام اسپند دود کرد و از زیر قرآن رد شدم رو دیدم تا چند روز خیلی ناراحت بودم و اشک میریختم ...... خدا رحمتش کنه واقعا دلمون براش تنگ شده و جای خالیش هر لحظه برامون زجرآوره ..........
مامان آرزو
پاسخ
آره نگاه نکنی بهتره،منم خیلی پشیمون شدمو اعصابمون به هم ریختوناراحت شدیم.آدم داغ دلش تازه میشه.
مامان آروین (مریم)
16 آذر 92 11:58
دندونات که همه خوب بودن .چی شد که دندون درد شدی ؟ دکتر رفتی ؟ الان بهتری ؟ میگم به قول کرمونی ها شاید بادی شده ،‌هل باد بخور خوب میشی ؟ البته اگه دندونت مشکل نداشته باشه
مامان آرزو
پاسخ
آره هیچ مشکلی ندارن،یا بخاطر شیردادنه که شاید در حال نابودی باشن یا به قول جوادم میگفت امروز خیلی کار کردی بادی شدی حل بخور.نه دکترنرفتم دیروز عصریدفعه ای شروع شدوجمعه هم دکتری نبودکه برم.حالا خداروشکر بهترم.ممنون عزیزم.
مامان آروین (مریم)
16 آذر 92 11:59
میگم اگه شانس نداشتی که زن داداشم نمیشدی نه تنها تو تاس انداختن بلکه در همه زمینه ها شانس داری . خوش به حالت . البته هزاران هزار ماشاالله به شانست . گفتم که چشم نخوری و بعد بیایی بگی خواهرشوهر چشم کرد
مامان آرزو
پاسخ
این که صدالبتهمرسی عزیزم اگه شانس نداشتم که تو خواهر شوهرم نمیشدی
مامان آروین (مریم)
16 آذر 92 12:00
تولد آروین با حضور و قدم های کوچکترین مهمانمون یعنی آقای کیاراد کلی مصفا شد و خوش گذشت .
مامان آرزو
پاسخ
مرســــــــــــی عزیزم نظر لطفتونه
مامان آروین (مریم)
16 آذر 92 12:01
عکس آخری خیلی باحاله . از بس نگاش کردم دیگه ضعف رفتم . دستم بهش برسه محکم می فشارمش . گفته باشم
مامان آرزو
پاسخ
آره خیلی باهال شده منم کلی میخندم وقتی نگاش میکنمباشه منم پسر تورو میفشارم
مامان آروین (مریم)
16 آذر 92 12:03
راستی آرزوجون میگم عکس دو سالگی باباش رو بزار تا همه برونن که کیارادجونی کپی باباشه ....... نکنه میخوای تا دو سالگی لو ندی و بعد با هم بزاری دلم میخواد اون موقع اصلا شباهت نده
مامان آرزو
پاسخ
نه باباشاید تا اونروز چهره اش عوض شه.تا حالا چند دفعه خواستم بذارم همش یادم میره.ایشاا...تو پست بعدی میذارم
مامان کیان کوچولو
16 آذر 92 12:13
سلام کوچولوی ناز نازی ان شااله تولد 100سالگی خودت امیدوارم همیشه سلامت باشی بوس بوس
مامان آرزو
پاسخ
سلام.ممنون خاله جون ایشاا...،محبت دارین کیان عزیزو ببوسین
مامان الیار
16 آذر 92 16:33
سالگردتون مبارکهتولد اروینم مبارکهمیبوسمتون
مامان آرزو
پاسخ
مرســـــــــــی قربونت برم عزیزم.لطف دارین
مامان بردیا شیطون
16 آذر 92 18:33
سالگرد عقدتون مبارک باشه.... چه عکسای قشنگی ایشالا همیشه خوش باشین
مامان آرزو
پاسخ
قربونت برم عزیزم چشات قشنگ میبیننممنون
مامان کوروش
17 آذر 92 0:10
سلام مامان آرزو. تبریک میگم شاد باشید
مامان آرزو
پاسخ
سلام.ممنون ازت عزیزملطف دارین.
مامان هیراد
17 آذر 92 15:13
سلام عزیزم مبارک باشه ازاینکه به ما سرزدیدممنونم اگه دوست داشتی هیرادمنولینک کنید کوچولوی ماروببوس
مامان آرزو
پاسخ
سلام.ممنون خانمی خواهش میکنمچشم حتما.
مامان كياراد
18 آذر 92 2:20
عشقتان ابدي و شاديهاتون روزافزون.....
مامان آرزو
پاسخ
مرســـــی عزیزم
مامان بردیا شیطون
19 آذر 92 10:55
تولدت مبارک عزیز دلم
مامان آرزو
پاسخ
ممنون لطف دارین.
مامان بردیا شیطون
19 آذر 92 14:53
_____*######## ____*##########* __*############## __################ ____________*##* _##################_________*#####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________################# ######### __________####################### ___________*#################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________######## _________________###### __________________#### __________________### ___________________# #####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____
مامان آرزو
پاسخ
مرســــــــــی
امیرحسین کوچولو نفس ما
20 آذر 92 14:29
عشقتون ابدی عزیزم.....دندونت بهتر شد گلـــم...تولد آروین چون مبارک.....ماشاالله به کیاراد ناز و قشنگم.بوووووووس
مامان آرزو
پاسخ
قربونت عزیزم لطف داریازاون شب بهترشده اماگهگداری درد میکنه.مرسی ازمحبتت
امیرحسین کوچولو نفس ما
20 آذر 92 14:30
خصوصی عزیزم...
مامان آرزو
پاسخ
ممنون
مامان آناهیتا
20 آذر 92 22:09
سلام عزیزم سالروز عقدتون رو تبریک میگم و تولد پسرت مبارک .خوشحالم اولین نظرم توی وبلاگ شما مصادف شد با تولد گل پسرت خصوصی داری عزیزم
مامان آرزو
پاسخ
سلام.ممنون لطف دارینبله ممنون
خاله ح
21 آذر 92 12:47
الهی فدای خنده هات با اون چشمای نگرانت......
مامان آرزو
پاسخ
خدانکنه خاله جون
آیسان
23 آذر 92 19:51
به به به چشممون روشن،،تنها تنها جشن میگیرین،خبر نمیدین
مامان آرزو
پاسخ
مرسی عزیزم،جاتون خالی
آیسان
23 آذر 92 19:52
شکموووووووووووو خانوم سالگرد عقدتوووووووون مباااااااااااارک
آیسان
23 آذر 92 19:53
اوخ اوخ اوخ دندون دردت چطوره
آیسان
23 آذر 92 19:53
باختنات مال دندون دردت بوده حتمی..دختر جر میزدی خوب تو که پاک آبروی خانوما رو بردی که با این باختناتآره صددرصد!نه خانــوم من همیشه برنده بودم اونشب دیگه شد
آیسان
23 آذر 92 19:55
روح آقا جون شاد، شما زنده باشین و سلامت
مامان آرزو
پاسخ
ممنون قربونت برم.
آیسان
23 آذر 92 19:56
یه بار دیگه تولد آروین جون مبارک ایشالله صد ساله بشه
مامان آرزو
پاسخ
مرسی عزیزم،فدای مهربونیت
آیسان
23 آذر 92 19:57
چه تولدی بوده جاپی ما خاااااااااالی
مامان آرزو
پاسخ
بــله دیگه فکرکردین فقط خودتون میتونیدتولد بگیرینو خوش بگذرونید؟جاتون خالی
آیسان
23 آذر 92 19:57
کیاراد جونم خیلی ناز شده،خدا حفظش کنه
مامان آرزو
پاسخ
قربونت چشات ناز میبینن عزیزم
مامان حسام كوچولو
24 آذر 92 2:00
سالگرد عقدتون مبارك اما اين دندون درد حالتون رو گرفتااااااااا تولد آروين كوچولو هم مبارك انشالله هميشه خوب و خوش باشيد
مامان آرزو
پاسخ
ممنون.آره واقعاقربونتون لطف دارین.
مامان عرفان
24 آذر 92 11:01
مامان آرزو
پاسخ
مرسـی
مامان شهراد
25 آذر 92 12:01
مبارک عزیزم ایشالا سال های سال کنار هم با عشق و محبت و دوستی
مامان آرزو
پاسخ
ممنون عزیزم.ایشاا...
مامان حسام كوچولو
26 آذر 92 0:13
امشب این خانه عجب حال و هوایی دارد. گپ زدن با در و دیوار صفایی دارد. همه رفتند از این خانه بجز غم ، باز این یار قدیمی چه وفایی دارد. پسرم داغدار مرگ دوستش شده دوستاي گلش ياري ش كنيد
مامان آرزو
پاسخ
وای خیلی ناراحت شدم!تسلیت میگم.چشم.
مامان آروین (مریم)
26 آذر 92 8:10
خصوصی
مامان آرزو
پاسخ
مرسی.
آیسان مامان ماهان
26 آذر 92 10:31
مامانی مییای خصوصی،
مامان آرزو
پاسخ
چشـــــــــــم.