شاهزاده ام کیارادشاهزاده ام کیاراد، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

شاهزاده خونه ما

تولد...

1392/9/12 9:48
نویسنده : مامان آرزو
582 بازدید
اشتراک گذاری

 

خبر...خبر...    Emoticon di Natale 16  تولده....

 

 

                        2birthday33.gif

سلام به همه دوستای عزیزمون.امروز تولد ٢سالگیه پسرعمه ی مهربونم آروین جونه.واسه همین منومامانم تو وبلاگم براش یه جشن ترتیب دادیم.امیدوارم خوشش بیاد.

اینم عکس خوشگلش

 

 جیغ و داد و ونگ

  به دنیا اومدی ،‌ بچه قشنگ،‌

راستی،می خواستی به دنیا بیایی؟

اینجا را دوست داری گلابی؟

  زندگی را شروع کردی با داد و قال

مامان و بابا از اومدنت هستند خیلی خوشحال

تولد کوچولوی قشنگنتون مبارک

 

2011.gif

totalgifs.com aniversario gif gif 82.gif

 

333.gif

 

 

 

پلک جهان می پرید

 

دلش گواهی میداد

 

اتفاقی می افتد

 

اتفاقی می افتد

 

و

 

فرشته ای از آسمان فرود آمد

 

تولدت مبارک...

 

 1940000019400000194000001940000019400000

 

حالا همه با هم میخوایم واسه آروین جون یه شعر تولد بخونیم.

 

تولد تولد تولدت مبارک
تولد تولدت مبارک
تولد تولدت مبارک

تولدت مبارک مبارک مبارک
تولدت مبارک

رو سقف این اتاقه
یه عالمه ستاره
میخوایم تولدت رو
جشن بگیریم دوباره
 
 
فشفشه های روشن
بادکنکهای رنگی
همگی با هم بخونیم
آخه تو چقده قشنگی
 
 
 
 
چقده قشنگی ا
از همه رنگی ا
لپتو بکشم ا
بچه قشنگم ا
 
 
 
حالا حرف منو گوش کن
فوت کن فوت کن فوت کن
شمعارو خاموش کن
فوت کن فوت کن فوت کن

 

حالا حرف منو گوش کن
فوت کن فوت کن فوت کن
یک دو سه
به به چه کیک خوشمزه ای
لپتو بکشم الهی!

 

تولد تولد تولدت مبارک
تولد تولدت مبارک
تولد تولدت مبارک

تولدت مبارک مبارک مبارک
تولدت مبارک

 

http://www.khavaranshop.com/   خرید پستی از خاوران شاپ

 

taart12.gif

 

 

 

 

  اینم از کادوی تولد...

Emoticon di Natale 10

 

دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره / هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره

تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره / اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره . . .

                                                                                   

                           07400000074000000740000007400000

 

شکفتن نوگل زیبایتان در دشتی از یاس های مهربانی

با نجوی سیمین آبشاران تهنیت باد با آرزوی روشن ترین فرداها

برای وجود نازنیش...

 

 

 متن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنید متن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنید

 

 سالگیت مبارک عزیز دلم06300000             http://www.khavaranshop.com/   خرید پستی از خاوران شاپ

 


 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

سمیرا مامان پرنیان
12 آذر 92 10:37
تولدش مبارک آروین عزیزممممممممممخصوصی داری عزیزم
سمیرا مامان پرنیان
12 آذر 92 20:58
سلام آرزو جان رمزو برات خصوصی گذاشتم نمیدونم رسید یا نه
مامان آرزو
پاسخ
سلام.آره رسیدممنون
امیرحسین کوچولو نفس ما
13 آذر 92 2:55
تولد تولد تولدت مبارک.خوش به حالش که انقدر دوسش دارید.کیاراد خوشملمو ببوسید
مامان آرزو
پاسخ
ممنون عزیزمآره در نهایت شیطونی واقعا دوست داشتنیه وخیلی دوسش داریم.چشم شماهم امیرحسین عزیزوببوسین
مامان آروین (مریم)
13 آذر 92 7:26
وااااااااااای خدای من اینجا چه خبره ؟؟؟؟ الان دیدم و اینقدر ذوق زده شدم که حد نداره . مرسی آرزو جون از کار قشنگت و از اینکه جشن تولد وبلاگی برا آروین گرفتیم . واقعا زحمت کشیدی و خیلی هم قشنگ شده . قربونت برم که حضور سبزت تو تولد آروینم باعث خوشحالیمون شد . همون جور که میدونی خیلی دوست دارم و وقتی چند روز نمیبینمت کلی دلم برات تنگ میشه . عاشق کیاراد هستم . هر روز عکساشو نگاه میکنم و قربون صدقه اش میرم . آرزو جان امیدوارم بتوانم زحمتتون رو تو تولد یکسالگی کیارادجونی جبران کنم .
مامان آرزو
پاسخ
چه حرفیه عزیزم کاری نکردم.ممنون خیلی لطف داری عزیزم منم خیلی دوست دارمو برام مثل خواهر میمونی...مرسی!
آیسان مامان ماهان
13 آذر 92 10:45
سلام ،به به چه کردین....چه زن عمو و پسر عموی خوب و مهربونی
مامان آرزو
پاسخ
سلام.مرســــی کاری نکردیم.من زن دایی ام وکیارادپسردایی آروین جونه عزیزم
آیسان مامان ماهان
13 آذر 92 10:45
آروین جونم تولدت مبارک خاله جوووووووووووووووووون
مامان آرزو
پاسخ
ممنونم خاله.
آیسان مامان ماهان
13 آذر 92 10:46
اینام هدیه های تولد من و ماهان برا تولد آروین جان
مامان آرزو
پاسخ
مرســـــی شرمنده میکنید عزیزم.
آیسان مامان ماهان
13 آذر 92 10:49
چه خوشگل پسریم هست،خدا حفظش کنه
مامان آرزو
پاسخ
ممنون.آره خیلی نازوشیرینهخدا همه ی بچه هارو حفظ کنه.
آیسان مامان ماهان
13 آذر 92 10:50
خدا جفت پسر عموها رو نگه داره،،هزار ماشالله به جفتتون
مامان آرزو
پاسخ
مرسـی ایشاا...،امـــــاپسرعمونه!پسردایی،پسرعمه
خاله هدی مامان پارسا
13 آذر 92 11:46
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
ازاده
15 آذر 92 21:00
ارزو جون امیدوارم همیشه شاد باشی.دلم برای عکس های کیاراد جون تنگ شده بود.از طرف من بوسش کن