شاهزاده ام کیارادشاهزاده ام کیاراد، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

شاهزاده خونه ما

تبــــــــــریک.........

1392/11/2 0:35
نویسنده : مامان آرزو
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کیاراد جونم.امروز یکی از روزای خوب تو زندگیم بود!آخه یه خبر خیـــــــــلی خوب شنیدم.اونم اینه عمه فاطمه میخواد یه نی نی بیاره و بعدازاین همه انتظار همه مونو خوشحال کرد.من که از ازشنیدنش ازخوشحالی اشکم دراومده بود ،شایداین اندازه ازحاملگی خودم خوشحال نشده بودم که الان خوشحالم.Yahخدایـــــــــاشکرت...کمک کن بچه ی سالم ونانازی بیاره که هم بازی پسرمم بشه...فاطمه جان مبارکت باشه الهی که همیشه کنارت بمونه و مرسی از دادن یه همچین خبر خوبیچندوقتی بود از هیچ اتفاقی اینقده خوشحال نشده بودم

 

 

این گلا رو بهت تقدیم میکنم.از طرف منو کیاراد به تو و نی نی تو دلت الهی که همیشه دلت شاد بمونه وخداوند نگهدار خودت ونی نی ات باشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

mmg
2 بهمن 92 7:57
سلام منم به نوبه خودم به شما که توی اعلام خبرای شاد پیش قدم هستید و هم به کیاراد که به هم بازی هاش داره اضافه می شه تبری میگم ایشالا همیشه خوش خبر باشی جانم از کیاراد هم بگو دلمون واسه خودشو و شیرین کاریاش تنگ شده فدای تو: من
مامان آرزو
پاسخ
سلام.قربونت مرسی عزیزمچشم ازاونم به زودی برات میگم.خیلی لطف داری عمه جان
نگار-مامان عرفان
2 بهمن 92 10:05
منم تبريك ميگم بهتون عزيزم يعني شما هم زندايي شدنت مبارك باشه
مامان آرزو
پاسخ
مرسی خانمیقربونت برم عزیزم
عمه فاطمه
2 بهمن 92 12:51
سلام عزیز دلم ممنون بابت همه ی مهربونیات باورم نمیشه که نی نی من یه پست غافلگیرانه از طرف زندایی جونش هدیه گرفته خیلی ذوق زده شدم انشاالله که دعاتون مستجاب بشه و سالم و صالح باشه و برای پسر نازت یه هم بازی
مامان آرزو
پاسخ
سلام خانمی.خواهش میکنم کمترین کاری بود که میتونستم انجام بدم!خوشحالم که خوشت اومدانشاا...که همینطورباشه
فرشته مامان نیایش
4 بهمن 92 13:42
سلام عزیزم. خدا رو شکر که عمه کیاراد جان هم می تونه شیرینی مامان بودن را بچشه. الهی که نصیب همه ی کسانی که تو حسرت این شیرینی هستن هم بشه. از طرف ما هم بهشون تبریک بگین. بوس برای کیاراد جان خوشگل.
مامان آرزو
پاسخ
سلام.مرسی از لطفت عزیزم.آره انشاا...،چشم ممنون
خاله حنانه
4 بهمن 92 16:15
. سلام عزیزمخوبی راستی به تو وعمه فاطمه ی خوشگلت تبرررررررررررررررررررررریک می گم قراره ازاین به بعدیه پسرعمه ی خوشگل مثل خودت داشته باشی مامانت وقتی که خبردارشدمی خواست ازخوش حالی بال دربیاره براش یه چیزرویایی بوداصلاخیلی خوش حال شده بوددوست دارم یه عالمهخداحافظ
مامان آرزو
پاسخ
سلام خواهرشیرین ترازعسلمقربـــــون تو عزیزم برم که اینقده عاقلومهربونیراستی تو از کجا میدونی که بچه اش پسره؟؟
خاله حنانه
4 بهمن 92 16:29
سلام به کیارادخوشگل خالهفرشته ی من ماااااااااااااچعاشقتم عزیزم اخه توچرااین قدرنازی مثل کی هستی معلومه دیگه به من رفتی خوشگل وخوش قیافه مثل یک گل زیبااین گلی هم که این جا هست دربرابرمن که هیچ چیز نیستاصلا من بامردم فرق زیادی دارم همه هم منو تو رویاهاشون می بینن
آیسان مامان ماهان
5 بهمن 92 11:17
به به به منم تبررررررررررررررررررریک میگممممممممممممم..ایشالله همیشه خبرای خوب و خوش بشنوی و بدی آرزو جونم
مامان آرزو
پاسخ
قربــــــونت برمایشاا...
آیسان مامان ماهان
5 بهمن 92 11:18
چه عروس و خواهر شوهرایی پیدا میشنننننننننشوخی کردم گلم،مهربونیتون بیشتر عزیزززززززززززززم
مامان آرزو
پاسخ
بــــــــــــله دیگه چشم حسود کورمرســــــــی عزیزمی
آیسان مامان ماهان
5 بهمن 92 11:18
ایشالله به سلامتی و فرج خیر فاطمه خانووووم
مامان آرزو
پاسخ
ایشاا...،مرسی گلم
آیسان مامان ماهان
5 بهمن 92 11:19
ما که کیارادمون فراموش نمیکنیمممممممممممم که . . این بوسام مختص پسر خوشتیپمون کیاراد خان
مامان آرزو
پاسخ
شما لطف دارین به شازده ی ماممنون خاله ی مهربونم
آیسان مامان ماهان
5 بهمن 92 11:20
کیاراد جونی بشین از الان نقشه بکش برا نی نی عمه فاطمه که چجوری میخوای اذیتش کنی
مامان آرزو
پاسخ
باشه خالهالبته باید ازماهانم کمک بگیرم
ازاده
5 بهمن 92 20:10
مبارک باشهههههههههه
مامان آرزو
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان بردیا شیطون
13 بهمن 92 15:12
مبارک باشه....
مامان آرزو
پاسخ
ممنون گلم
ازاده
21 بهمن 92 12:21
مبارک امیدوارم که همبازی خوی برای کیاراد جون بشه
مامان آرزو
پاسخ
ممنون عزیزمایشاا...