شاهزاده ام کیارادشاهزاده ام کیاراد، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

شاهزاده خونه ما

جشن تولد1سالگى

1393/1/25 11:42
نویسنده : مامان آرزو
785 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسرم!

 

یک بهار،یک تابستان،یک پاییز و یک زمستان را دیدی !

 

از این پس همه چیز جهان تکراری است

 

جز مهربانی.

 

(نیمایوشیج)

 

 

 کیارادم 

یکسال است که با هم بهار، تابستان، پاییز و زمستان را دیده ایم. از این پس تویی و مهربانی و عشق که هیچوقت تکراری نمیشوند. عشقی که باید در تک تک لحظه های بودنت جاری باشد تا بتوانی برسی به او.

 

پسر عزیزم

یکسال است که من شده ام مادر. همه چیز رها کرده ام برای اینکه بتوانم تک تک لحظه های بزرگ شدنت را ببینم. دستان کوچک و پاهای کوچک جلوی چشمانم بزرگ شدند. تمام لحظهایش در ذهنم ثبت شده اند. لحظه هایی که هیچ دوربینی نمیتواند به ثبتشان برساند. لحظه هایی که فقط من بودم و تو و او که تو را به من داد. از اول با هم بوده ایم. جلوی چشمانم قد کشیدی. چشمان کوچکت کم کم توانست همه چیز را تشخیص دهد. دست دستی کردی برایم. بای بای. توانستی بشینی. توانستی معنی کلمات را درک کنی. و اولین دفعه که ماما صدایم کردی و هر روز از آن روز من شده ام ماما .مامانی که هر لحظه باید در دسترس باشد،مامان شدم و چسبیده ام به وظیفه مامانی که هر روز از صبح تا شب پسرک دستم را بگیرد و باشم همه چیزش و او همه چیز ماما. چه لحظه هاییست خدایا. تک تک لحظه ها لحظه های حضور توست خدایا. موجود به این پاکی را گذاشتی در دستانم تا زیر نظرت بزرگش کنم. پناهش باش خدایا.

یکسال است که همسری شده است پدری و تلاش میکند بعنوان پدر. یکسال است که تو شده ای ناز پدر و پدر چه ذوقی میکند وقتی میشنود بابا، وقتی میبیند پسری هر روز یه چیز تازه یاد میگیرد و چه ذوق بیشتری وقتی توانست دیگر تنها ببرتت بیرون، دو تایی. پدری ذوق دارد آن هم نه کم.

یکسال است که همه چیز شده است کیاراد.معیار سنجیدن همه چیز شده است کیاراد. همه منتظر کیاراد. همه چیز تویی. گذرانده ایم: تنهایی از١٥روزگیت، مریض شدن ها و نصف شب دکتر رفتنها،  اولین غذا، اولین توپ بازی، اولین غلتیدن، اولین قدم برداشتن و..........

 

بالاخره روز جشن تولدت هم فرارسیدو منم ازصبح تاعصریه لحظه روزمین بندنبودمو همش کارمیکردمو نمیخواستم کوچکترین کمبودی باشه وهمه چیز خوب وعالی بشه.ظهرساعت١٢خوابوندمت که قشنگ خواباتو بکنی عصر توجشن تولدت شادوشنگول باشی.متاسفانه به خاطرسروصدانتونستی خوب بخوابی وبیدارشدی منم بس که کارداشتم تورودادم به خاله فاطمه ببرت خونشون تامنم به کارام برسم!خیلی استرس داشتم.٧٠تامهمون هم دعوت کرده بودم!واسه تولدت تم اسمورفی روانتخاب کرده بودم!چون هم اسمورف رودوست دارم هم اینکه چون رنگ آبی بود!من هم رنگ آبی روخیلی دوست دارم هم اینکه سیسمونیت هم آبی گرفتم!خوب بریم سراغ تزئینات!

این پاکت دعوت برای تولد

 

اینم کارت دعوت

 

فلش به سمت تولد

ماهگرد تولدت

ریسه ی لباس نوزادی

 عکسهای آتلیه ای

ساعت تولد

تقویم١٣٩٣باعکس کیاراد

ریسه ی پذیرایی ونوش جان که بالای میز پذیرایی زده بودم.

کیاراد درحال آماده شدن برای تولد

میخواستم کتوشلوارآبی باکلاه سفیدتنت کنم که هم رنگ لباس اسمورف بشی اما چون هواخیلی گرم بودعزیز جون نذاشت ومنم تاپوشرت تنت کردم!

لباس انتخابی برای تولد

کیاراد باراحیل دخترخاله

کیاراد ورهام پسرخاله که بیچاره فعلا دستش شکسته.

کیاراد،رهام،آروین پسرعمه

آروین ورهام

اینم ازکیک تولدت که بادیدنش خیــــلی عصبانی شدم.آخه گفته بودم شکل اسمورف روبرام بزنید!وقتی بابایی کیکوآورددیدم یه کیک ساده زدن عکس اسمورفو روش نقاشی کردن اونم با چه رنگهایی!هنوز میخوام برم پیش آقاهه یه خورده دعواش کنم خیالم راحت شه.

وقتی گذاشتیمت کنارکیک بادیدنش سریع انگشت زدی بهشو شروع کردی به خوردن!

موقع روشن کردن فشفشه ها هم گذاشتیمت رومیز کنارکیک فقط نگاه میکردی،وقتی روشن شدن زدی زیرگریه ونمیدونستی ازکدوم راه فرار کنی!

 

اینا هم ظرف دسر که با عکس اسمورف بود وهمچنین لیوانها که توعکسهای بالا مشخص بود!

اینم کلاه اسمورفی واسه آقاکیاراد

 

اینم برگه یادگاری

خداروشکرجشن خوبی شدو به همه خیلی خوش گذشت!هدیه های زیادی هم برات آوردن اما بیشتر پول برات آوردن دست همگی دردنکنه!ایشاا...توجشناشون جبران کنیم...

 

1سال گذشت.....پر از خنده وشادی.....1سال پر از نگرانی های مادرانه و پدرانه گذشت.....برای ما باورش سخت است،امـــــا فرشته کوچولوی ما 1ساله شد!!......

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (28)

آیسان مامان ماهان
25 فروردین 93 12:29
عاغا جون صب کنین من اول از خودم ذوق دروکنم بعدددددددددددد
مامان آرزو
پاسخ
فدات شم عزیزم یعنی تااین حــده؟؟
آیسان مامان ماهان
25 فروردین 93 12:33
این الان ذوق منــــــــــــــــــــــــــــــــه
مامان آرزو
پاسخ
مرسی!عزیزمی
آیسان مامان ماهان
25 فروردین 93 12:35
یکی منو از برق بکشه میسوزم خب!!!!!!!!!!
آیسان مامان ماهان
25 فروردین 93 12:37
ولی دستت طلا ،خستم نباشی عزیز دلم تزئینات خیلی ناز شدن
مامان آرزو
پاسخ
خواهش میکنم،نظرلطفته عزیزم چشات نازمیبینن
آیسان مامان ماهان
25 فروردین 93 12:38
کیاراد جونم بازم تولدت مباااااااااااااااااااااارک ایشالله جشن دمادیتو بگیریم
مامان آرزو
پاسخ
مرسی خاله جونمایشاا...
آیسان مامان ماهان
25 فروردین 93 12:42
چرا من تا امروز فک میکردم این اسمورفی شیرین باباست ؟؟؟!!!!!!!!!!!!این فکر از کجا اومده تو ذهن من عایاااااااااااا؟؟؟
مامان آرزو
پاسخ
واقعا اینجوری فکرمیکردی؟؟بشین فکرکن بفهمی ازکجاست!
آیسان مامان ماهان
25 فروردین 93 12:43
در وقت خوردن خوشمزه هااااااااااااا..جای ماهی و آیسی خالیییییییییی
مامان آرزو
پاسخ
آره واقعا جاتون خالی
آیسان مامان ماهان
25 فروردین 93 12:44
کیکتونم خوشگله هاااااااااااا..چرا حرص الکی میخوری ، پیر میشــــــــــــــــی؟؟؟؟
مامان آرزو
پاسخ
خوشگل بوداما اونی که من میخواستم خیلی خوشگلترمیشد ومناسب تم ما.از خنگی آقاهه حرص میخورم.
آیسان مامان ماهان
25 فروردین 93 12:45
دست همه اونایی که کادو آوردن درد نکنهجیبشون پر پووووووووووووووول
مامان آرزو
پاسخ
آآآآآآآره واقعا.دم همشون گرم
آیسان مامان ماهان
25 فروردین 93 12:46
کیاراد جونم هدیه های تو هم مبارکت باشه عزیز دلم
مامان آرزو
پاسخ
ممنون خاله جونی
آیسان مامان ماهان
25 فروردین 93 12:46
آرزو جوووووووووووووووووووونم خسته نباشی گلم،ایشالله همیشه به خوشی و تولد و جشن
مامان آرزو
پاسخ
قربونت برم خانمی خیلی لطف داریشماهم همیشه شادباشی گلم
عشق مشکی یواش
25 فروردین 93 22:13
سلام گلم تولدت مبارک
مامان آرزو
پاسخ
سلام.مرسی
مامان شهراد
26 فروردین 93 23:18
عزيزم سلام خسته نباشى عالى بود آفرين ب اين سليقه
مامان آرزو
پاسخ
سلام.ممنون عزیزم نظرلطفته
مامان آروین-مریم
27 فروردین 93 8:07
کیارادجوووووونم تولدت هزار با مبارک آروزی بهترین ها و خوبی ها برایت دست مامان جونت درد نکنه که کلی برای تولدت زحمت کشیده . همه چی عاااااااااااااااااااالی و قشنگ بود.
مامان آرزو
پاسخ
مرســی عزیزم فدات شم نظرلطفته
فریبا
27 فروردین 93 16:52
آرزو جون همه چیز عالیه سنگ تمام گذاشتی
مامان آرزو
پاسخ
فدات شم عزیزم نظرلطفته
بی هنر
27 فروردین 93 17:20
در سالروز آمدن فرشته کوچکتان به زمین با آسمانی ترین آرزوها برای پر خیر و برکت بودن قدم های کوچکش و روح بخشیدن به زندگیتان تبریک مرا پذیرا باشید..............
مامان آرزو
پاسخ
ممـــــــــنون
مامان هیراد
27 فروردین 93 21:42
مبارک باشه عزیزم خیلی با سلیقه و عالی بود
مامان آرزو
پاسخ
مرســـــینظرلطفته خانومی
بی هنر
28 فروردین 93 11:30
الوووووووو کامنت میگذارم میرسه عایای
مامان آرزو
پاسخ
هرکامنتی روکه بذارین نمایش داده میشه.
مامان آروین
28 فروردین 93 21:58
هوراااااااااااااااااااااااا تولد گل پسری هزاراااااااااااااااان بار مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک ایشاله دوماد بشی دست مامانیه هنرمندو با سلیقت درد نکنه وااااااااااااااااااااااای چه خوب که آروین و رهام هم بودند ایشاله همیشششششششششششششششششه تا باشه جشن باشه و شادی و سلامتی امیدوارم لبات همیشه خندون باشه
مامان آرزو
پاسخ
ممنون قربونت برم لطف داری عزیزمآره جای شماوآروین جونم خالی بود!
مامان بردیا شیطون
29 فروردین 93 15:36
فدات شم تولدت مبارک ....... ایشالا 100ساله شی..... نه 120ساله شی.... الهی زنده باشی
مامان آرزو
پاسخ
ممنون ازلطفت عزیزم
مامان بردیا شیطون
29 فروردین 93 15:36
مامان آرزو
پاسخ
مرســـــــــــــی
مرجان مامان آران و باران
29 فروردین 93 16:20
مبارک عزیز دلمم ایشالااا تولد 120 سالگیت خوشگلمممممم
مامان آرزو
پاسخ
مرسی قربونت برم!ایشاا...
مامان روژینا
30 فروردین 93 10:15
تولدت مبارک عزیز دلم
مامان آرزو
پاسخ
مرســــی خاله جونی
مامان آنیسا سعیده
30 فروردین 93 20:57
عزیزم تولدت رو با تاخیر تبریک میگم ایشالاه 120 ساله بشی گلم مامانی همه چی عالی بود
مامان آرزو
پاسخ
مرسی
سپیده
1 اردیبهشت 93 6:50
با سلام. مبارک باشه. می تونید قفل راست کلیک رو بردارید تا از روی عکسها کپی کنم و ثبتش کنم.
مامان آرزو
پاسخ
چشم عزیزم.
nira
1 اردیبهشت 93 16:31
کیاراد عزیزم، تولدت مبارک ارزو جون تزئیناتش خیلی قشنگ بود، خسته نباشی
مامان آرزو
پاسخ
مرسی خالهممنون عزیزم نظر لطفته
سپیده
3 اردیبهشت 93 17:27
با تشکر و ثبت شد
مامان آرزو
پاسخ
خواهش میکنم ممنون
امیرحسین کوچولو نفس ما
13 اردیبهشت 93 2:57
تولدت مبارک کیاراد جونم.... تولد هم عالی بوووووود..... هزار ساله باشی گل پسر...
مامان آرزو
پاسخ
مرسی خاله جوننظرلطفته فدات شم