شاهزاده ام کیارادشاهزاده ام کیاراد، تا این لحظه: 11 سال و 19 روز سن داره

شاهزاده خونه ما

تبریک روز زن...

1393/2/4 9:56
نویسنده : مامان آرزو
322 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیزدلم.امروز اومدم باتاخیـــــــــر روز مادر وروزن رو به همه ی زنها ومادرای دنیا بخصوص مادرخودم ومادرشوهرم تبریک بگم!برای همه تون سلامتی وعمری باعزت آرزومیکنم.بغلیه تبریک ویژه هم برای مامان خودم که مهمترین آدم زندگیمه دارم!مامان گلم ایشاا...همیشه سلامت وشادباشی وعمری طولانی داشته باشی!حاضرم خداازعمرمن کم کنه بذاره روعمرمادرم چون واقعا یه مادربه تمام معناست وهیچی برامون کم نذاشته وهیچ بدی تاحالا ازش ندیدم!همیشه خودشو فدای بچه هاش میکنه!واسه همینه که من عاشقشم!بغلتنهاآرزوم اینه که من پیش مرگش بشم!مامان عزیزم خیــــــــــــــــــلی دوستت دارم!بدون تو بهترین مامان دنیــــایی...

وامــا بگم ازهدیه بابایی به من که بعضیا خیـــــــــــــــلی کنجکاوند بدونن!ازاونجایی که بابایی همیشه زیادخرج میکنه وپول نگه دارنیست ازش خواسته بودم دیگه هیچی بدون مشورت بامن نگیره!واسه  همین خودش ازم پرسید که آرزو من نمیدونم برات چی بگیرم خودت هرچی دوست داری بیابریم برات بگیرم!منم ازاونجایی که همه چی داشتمو واقعا به چیزی نیاز نداشتم گفتم باورمن هیچی نمیخوام فقط میخوام امروز برام روز خوبی باشه وبهم خوش بگذره!گفت خوب من باید چیکارکنم؟؟گفتم هیچی بریم یه جایی خوش بگذرونیمو هوایی عوض کنیم!گفت باشه هرجایی بگی میریم!یه خرده فکرکردم که کجاروانتخاب کنم یادم افتاد تومسیر کرمان توروستای سرآسیاب یه باغ گذر تازه افتتاح شده وشنیدم جای قشنگوباصفاییه!اونجاروپیشنهادکردمو بابایی هم قبول کردنو رفتیم.خداییش جای قشنگی بود هوا هم که عالی بود!نهارو سفارش دادیمو رفتیم تو یه آلاچیق نشستیم!تو هم خیـــلی خوشحالو ذوق زده شده بودی جیگرمن.نهارو آوردن و واقعا هم خیـــــــــلی خوب بود وخیلی هم چسبید!خوشمزهبعد از نهارم 1ساعتی نشستیمو استراحت کردیمو بعد از آلاچیق اومدیم بیرونو اطرافو گشتیم بعد دیگه حرکت کردیم به سمت خونه.روز خوبی بود وواقعا بهم خوش گذشت!اینم از عکسا که باگوشی گرفته شدو کیفیتش زیادخوب نیست.

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

فریده
4 اردیبهشت 93 11:43
همیشه به گردش باشی عزیزم و خوش حال ببینمت انشالااااااااااااا
مامان آرزو
پاسخ
قربونت برم عزیزم تو هم همیشه شاد باشیببوس آوا جونمو
فریبا
4 اردیبهشت 93 19:36
همیشه شاد گلم روزتم مبارک خوشحالم به خاطر خوشحالیت کیارادو ببوسش
مامان آرزو
پاسخ
فدای تو...چشـم
مامان رویا
6 اردیبهشت 93 0:20
هميشه به تفريح و خوش گذروني كياراد كوچولو.....
مامان آرزو
پاسخ
مرسی عزیزم
امیرحسین کوچولو نفس ما
13 اردیبهشت 93 2:48
وای چه جای باحال و با صفایی.... از زیر تختها هم که آب رد میشه.صدای شر شر آب عالیه... خداروشکر بهتون خوش گذشته... غذا هم نوش جونتون.معلومه خوشمزه بوده... همیشه به گردش عزیزم
مامان آرزو
پاسخ
آره واقعا باصفا بود،خیلی هم خوش گذشتجاتون خالی!ممنون عزیزم
سمیرا مامان پرنیان
14 اردیبهشت 93 2:56
وای عزیزممممممم همیشه شاد باشید اون عروسک کوشولو رو هم ببوس
مامان آرزو
پاسخ
مرسی قربونت برمچشم
دانيال دندون خرگوشي
10 خرداد 93 13:10
خيلي توپ خدا حفظش كنه
مامان آرزو
پاسخ
مرسی نظرلطفتونه