شاهزاده ام کیارادشاهزاده ام کیاراد، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

شاهزاده خونه ما

16ماهگیت مبارک...

1393/5/29 9:41
نویسنده : مامان آرزو
512 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم،پسرنازم،16ماهگیت مبارک باشه گلم،ایشاا...16سالگیتوهم جشن بگیرم،یه هفته ای هست خیلی مریضی،اصلا حالت خوب نیست،سرماخوردی،آبریزش بینس داری همش،اسهالت خوب نمیشه،دکترم بردیمت بهت داروداد،امااثری نداشتن،خیلی ضعیف شدی،200گرم کمترشدی ازیک ماه پیش،غذاخوردنت خوبه امااصلارو نمیای،البته تحرکتم واقعازیاده واصلا روزمین بندنمیشی،این دوهفته ای که گذشت اصلاحالوروزخوبی نداشتیم،منم سرماخوردم،هرروزم دندون درد بودم،به توهم بایدمیرسیدم،خیلی سخا بود،حالاکاش خوب میشدی دلم خوش بود!درضمن دوتاعروسی هم داشتیم،یکیش پسردایی بابا یکیشم یکی ازاقوام،خوب بودن،اماتوکه توهمه ی عروسیایی که رفتیم اولش اینقده بهونه میآوردی تابه سختی اونجاخوابت میکردم،اصلا تاحالانشده یه شبی روبگذرونیم که توازسرشب تاآخرشب بیدارباشی وغرنزنی،کلاشبااصلانمیتونی بیداربمونی،نمیدونم چرا؟حتی اگه عصرشم زیادخوابیده باشی!به بابایی خیلی وابسته ای،خونه که باشه همش دنبالشی ومیخای همش کنارت باشه،هروقتم بخوادبره سرکاربایدچه نقشه هابریزیم تاتونفهمی،اکثروقتاهم متوجه میشی وتانیم ساعت فقط گریه میکنی،بس که بهت محبت میکنه ودوست داره،تاحالاهیچ جاندیدم پدری تااین حدبه بچش ابرازعلاقه کنه،

همش بهت میگه کیاتوجون منی،عمر منی،نفس منی،همه زندگیمی،جوری ایناروبهت میگه که گاهی من حسودیم میشه،خیلییییییییییی دوست داره،خیلییییی براش عزیزی،ازشرکت که بیادبااینکه خیلی خسته است قبل اینکه لباساشودربیاره اول میادیه عالمه باهات بازی میکنه وقربون صدقت میره،اگه گریه کنی خیلیییی عصبی میشه،بهت میگه کیا هیچوقت جلومن اشک نریز بابا،بدون بابات همه چیزش توشدی،توهم بزرگ شدی همیشه دوسش داشته باش،هواشوداشته باش،پشتش باش،تنهاش نزار،تابتونی یه ذره ازدوست داشتنشوجبران کنی.....

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان الهام
29 مرداد 93 10:32
عزیزم 16ماهگیت مبارک
مامان آرزو
پاسخ
ممنون خاله جونی
سحر مامان یسنا
29 مرداد 93 10:50
16ماهگیت مبارک گل پسر
مامان آرزو
پاسخ
مرسی خاله
مامان و باباي هيرادجون
31 مرداد 93 19:40
سلام گلم- مبارکه دلم براتون تنگ شده بود به ما هم یه سری بزن
مامان آرزو
پاسخ
سلام عزیزم،مرسی ماهم دلمون تنگ شده،خونه نت نداشتم ،چشم حتمامیایم.
میترا(مامان مهران)
1 شهریور 93 15:46
سلام ارزو جان مرسی اززحمتت بله همه چیز خوب بود دستت درد نکند انشاالله پسرت همیشه سالم باشه . راستی فقط ساعت به دنیا امدن مهران 1:5 دقیقه شما 1:50 چاپ کردند اما مشکل خاصی نیست . ارزو جان من شما را یکی از دوستانم کردم . به من سریزنید
مامان آرزو
پاسخ
سلام،خواهش میکنم،خداروشکرکه پسندشده،پس طراح اشتباه چاپ کردن،منم همون ساعتودادم،عذرمیخوام،ممنون شماهم جزو دوستان ماهستین
mmg
2 شهریور 93 11:31
پس عکساش کو؟؟؟؟؟ من هم به نوبه خودم ازش تشکر می کنم چون یه سری خرید داشتم که میدونم کیاراد توی همه خریدها شرکت داشت و احتمالا خیلی هم اذیت شده. بچمون سخاوتمندیش به مامانش رفته. از همتون سپاسگزارم. ایشالا تو عروسی کیاراد جبران کنم.
مامان آرزو
پاسخ
چون این پستوباگوشیم گذاشتم نشدعکس آپلودکنم،خواهش میکنم کاری نکردیم،نظرلطفته،مرسی عمه جونی
مامان فریده
2 شهریور 93 19:43
ایشالا زود خوب میشی عزیزمممممممممم
مامان آرزو
پاسخ
ممنون خاله،ایشاا ...
مامانی ماهان جون
8 شهریور 93 10:08
سلاااام سلااام کیاراد نازمممممممم..مامان آرزوی نازنینمممممممم.. ای خداااااااااااای من..چقده خوشحالم نی نی وبلاگ صلاح دونستن و اجازه فرمودن این قسمت نظرات کیاراد جون برا منم باز شهنمیدونم چیکار کردم این قسمت برا من باز نمیشه یا هردنبیر باز میشه..میترسم برم کامنت بعدی دوباره اجرا نشهاگه اجرا نشد کیاراد جونم همینجا بگم 16 ماهگیت مبارک خوشگلکممممممممممم
مامان آرزو
پاسخ
سلام آیسان عزیزم،ممنون فدای محبتت لطف داری خانمی،طوری نمیشه همین که بیادمون هستی خودش خیلی ارزش داره،میبوسم خودتوماهان جونمو
مامانی ماهان جون
8 شهریور 93 10:10
اععععععععععععع خدای من،میسی اجراشد..پ با خیال آسوده: کیاراد جونم 16 ماهگیت مبارک گلم،ایشالله جشن تولدای دهگانه و صدگانه ات رو تبریک بگیم عزیزم
مامان آرزو
پاسخ
مرسی خاله جونی،لطف کردین
♥پرنیان♥مامان متین
15 شهریور 93 16:28
سلام کیاراد خاله...16 ماهگیت مبارک عزیزم
مامان آرزو
پاسخ
سلام،مرسی خاله جونم
سمیرا مامان پرنیان
24 شهریور 93 13:13
16 ماهگیت مبارک عزیزمممم
مامان آرزو
پاسخ
ممنون عزیزم
مامانی ماهان جون
19 مهر 93 11:03
خدایا این دلخوشی رو از ما و نی نی وبلاگیها نگیر الانم امکان هواداری رو ازم دریغ کرده..آدم اشک تو چشش حلقه ازدواج میزنه از این همه امکانات