شاهزاده ام کیارادشاهزاده ام کیاراد، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

شاهزاده خونه ما

بچه خوشتیپ!!

1392/5/11 15:11
نویسنده : مامان آرزو
799 بازدید
اشتراک گذاری

چیه!بچه خوشتیپ ندیدین؟؟؟!!

نه خداییش خوشتیپ تر از من دیدین؟؟

چی گفتین؟؟دیدین؟؟؟!!

اعصاب منو خرد نکنید!گریه میکنم ها!!گریهگریه

باشه گریه نمیکنم پس فقط من خوشتیپماز خود راضی

هوررا....شدم بچه خوشتیپهوراهورا

اینم یه بوس میفرستم واسه شماماچ

حالا برید میخوام دستامو بخورم!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

طراح وبلاگ
11 مرداد 92 15:13
سلام وبلاگ قشنگی دارین. اگه میخواین قالب وبلاگتون مخصوص خودتون و با عکس های انتخابیتون طراحی شه به پیج http://ghalebe-weblog.blogfa.com سر بزنید. به 10 نفر اول 4000 تومان تخفیف داده میشه
بی هنر
11 مرداد 92 18:39
اعتماد به نفست تو حلقم خان جون بر منکر حرفات لعنت پسر جون.
بی هنر
11 مرداد 92 18:41
بهتون تبریک میگم مامان کیاراد خان، در مقایصه با بعضی از وبلاگها که سر میزنم به نوعی خلاقیت برای مطالبتون به کار میبرین

ممنون.نظر لطفتونه.........
مامان آروین (مریم)
12 مرداد 92 7:13
آرزو جون این گل پسر شما شلواری ، شورتی ، زیرشلواری ، بیژامه ای چیزی نداره که بپوشه ؟؟؟؟؟ آخه هیچ موقع شلوار پاش نیست

میدونی همه ی عکساشویدفعه ای میگیرم.برعکس اکثراوقات توعکساشلوار پاش نیست.چی میشه؟بذار پسرم هوایی بخوره خنک شه@@
مامان آروین (مریم)
12 مرداد 92 7:15
الهی عمه قربون تیپش و خنده هاش بره ..... تو نفس مائی گل پسری ..... ما خوش تیپ تر از تو تا حالا تو عمرمون ندیده بودیم ......
هزاران هزار ماشاالله به برادرزاده خوشگل و خوش تیپم ......


خدا نکنه عمه جونم.نظر لطفتونه...خیلی دوستون دارم
فضول
12 مرداد 92 11:05
مامان کیاراد ، به نظر من اگر دوست داری عکسهای گل پسرت خو شتیپ بشن ففط یک راه داره .
اگر گفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمی خواد فکر کنی خودم می نویسم.
باید هنگام عکس گرفتن ماه رو از اسمان بیاری بگذاریشون کنار هم ، از دوتایشون عکس بگیری.

راستی یادم نبود خودت از ماه اسمونی ماه تری .


ممنون عزیزم.خیلی لطف داری.....
زهرا-مامان رضا
12 مرداد 92 15:14
باریک الله فیلم نامه
خیلی زیبا نوشته بودی عزیزم
راستی کیاراد گلم
خوشتیپی که فقط به بالا تنه نیست که قشنگم!
پایین تنه هم ملاکه.
بالا رو ببینیم یا پایینو قربون اون نگاههای قشنگت بشه خاله



خیلییی ممنون خاله ی عزیزم.بذارین ایشاا...بزرگتر بشم ازسرتا پام عکس میندازم اونموقع دیگه خوشتیپ شدنموببینید@
مامان زری
12 مرداد 92 17:10
واقعا که خوشتیپی عزیزمخواهش خواهش سلام خاله جون من دوست دارم تو مسابقه نی نی شکمو برنده بشم،میشه بهم رای بدین.کد 726 به 20008080200 اس بزنید لطفا راستی به وب من هم سر بزنید اگه دوست ذاشتید با هم دوست بشیم برام یه نظر بزارید.بازم ممنون


مرسی خاله جون.حتما بهت سرمیزنم وبهت رای میدم عزیزم.