شاهزاده ام کیارادشاهزاده ام کیاراد، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

شاهزاده خونه ما

کیاراد 4 ماهه شد...

1392/5/21 15:18
نویسنده : مامان آرزو
393 بازدید
اشتراک گذاری

4ماهگیت مبارک گل مامان

برای اونکه همه ی زندگیمه...

دوست دارم...دوست داشتنت مهمتر از جونه برام

این بدترین گناهه که از تو به جز تو رو بخوام........

 

صدای قلب نیست......

صدای توست که در سینه ام میدوی.......

کافیست بایستی...کافیست خسته شوی!!.........

 

بخند عزیزم فردا تو راهه/حلقه ای از نور تودست ماهه

بخند عزیزم شب غرق رازه/پنجره های خوشبختی بازه

میخوام تو چشمات اشکی نلغزه/جوری بیام که برگی نلرزه

به فکر اینم...که غم بمیره/چیزی نگم... که دلت بگیره

باتو رو ابرا...قدم گذاشتم/من آرزویی جز تو نداشتم!!...

 

لبخند آرامت...با چه اعجازی آتش تند بغض هایم را خاموش میکند!

 

بگو تمام تو مال من است...

دلم میخواهد حسادت کنم به خودم!!

 

جوری در آغوشت میگیرم که خدا پیدایت نکند!!

خیال کند اشتباهی به من دو روح داده است...

 

واسه من تو بهترینی*تو دلیل زندگیمی

میخوام دستاتو ببوسم*اگه قابلم بدونی

دوست دارم به پات بریزم*هر چی دارم توی دنیا

آخه تو منو رسوندی*به تموم آرزو هام

 

تمام قلب تو که به من نمیرسه؟؟....

             همین که پیش منی برام بسه!!....

 

بخواب آرام عشقم که من بیدار بیدارم

بخواب آرام جان من کنارت بودمو هستم

بخواب آرام امشب چو هر شب سخت هوشیارم

فدای پاکیت گردم گل زیبا و بی خارم

تمام آرزوی من بخواب آرام چون هستم

نوازش میکنم مویت بخواب آرام بیدارم

 

 


 

عصاره ی تمام مهربانی ها را میگیرم و از آن فرشته ای می سازم

 

             همچون خودت.....



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

بي هنر
21 مرداد 92 17:38
از روزي كه نامت ملكه ذهنم شد، احساس ميكنم جمجمه ام با شكوهترين امپراطوري دنياست.....
بوووووووووووووصصص ( چه اشكال داره بذار حسودا تو كفش بمونن)!!!
شاه پسر چهار ماهگيت مبارك.


مرسی ازاین همه لطف ومحبت...یه دنیاممنون
زهرا-مامان رضا
22 مرداد 92 1:16
وای عزیز دلم ! چقدر تو ناز و خوشگل شدی!
انشالله 1440 ماهگیت عزیز دل خاله


مرسییی مامانی.چشاتون ناز میبینن!ممنون از لطف و محبتتون..........
آیسان مامان ماهان
22 مرداد 92 13:32
کیاراد جونم 4 ماهگیت مبارک


ممنون از این همه لطف!!
آیسان مامان ماهان
22 مرداد 92 13:32
دلنوشته ها و شعرهات برا کیاراد بینظیر و نابند تبریک میگم آرزو جون


وااااای!!ممنونم ازاین همه محبتتون
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
12 شهریور 92 3:25
چه پاپیون های خوشگلی


ممنون چشاتون خوشگل میبینه!