شاهزاده ام کیارادشاهزاده ام کیاراد، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

شاهزاده خونه ما

5 ماهگی پسرم

1392/6/16 18:13
نویسنده : مامان آرزو
5,511 بازدید
اشتراک گذاری

٥ماهگیـت مبارک گل قشنگم

 

تو اومدی تو خونمون*نشستی رو جونمون

با اون دو پای کوچیکت*قدم زدی رو چشمامون

با اون نگاه خوشگلت*بهار کردی خزونمون

با این همه ناز و ادات*شیرین شده زندگیمون

آهای آهای پسر من*تویی تویی عزیزمن

تویی تویی نگار من*شمع شبای تار من

پسر ما کیاراد*پادشاه جوانمرد

تا این زندگی،دست از من بر ندارد!از دوست داشتنت دست بر نمی دارم.......

از تو که می نویسم قلبم که هیچ!

                      قلمم هم می ایستد....

تو همان شقایق معروف شعر خوب سهرابی!!

تا تو هستی زندگی باید کرد.....

دوست دارم اونقدر بلند برام بخندی که گوشام کر بشه!

اونقدر شادیتوببینم که خودم به حرص بیام......

اونقدر صدات بلند و رسا باشه که از دستت کلافه بشم!

من همه ی این زخم اعصابو به جون می خرم تا

فقط بفهمم که تو خوبی...............

در خاطری که "تویی"دیگران فراموشند،بگذار در گوشت بگویم"میخواهمت"...این خلاصه ی،تمام حرفهای عاشقانه ی دنیاست!!........

تمام آن چیزی که درباره ی تو در سرم هست،ده ها کتاب میشود!

اما،تمام آن چیزی که در دلم هست تنها ددو کلمه است!دوستت دارم.

در این ساعت شلوغ زندگی،در این انبوه رفت و آمدهای پی در پی،

در این سرعت بی درنگ ثانیه ها....تو یک مکث عاشقانه ای!!.....

بزرگترین روانشناسان دنیایند دو چشمت!!

           اینقدر که امیدوارم میکنند به زندگی.....

زیباترین آغاز را با تو تجربه کردم

پس تا زیباترین پایان با تو میمانم!

 

یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد

بوی گل نذر قشنگیه نگاهت باشد

وخداوندشب و روز و تمام لحظات

باهمه قدرت خود پشت و پناهت باشد

 

هر چیزی را پایانی است......

                     دوست داشتنت اما بی پایان!!

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (29)

مامان طاها
16 شهریور 92 13:19
مبارک باشه عزیزم
ایشالله 120 ساله بشه

مرسی عزیزم،ایشاا...
مامان آروین (مریم)
16 شهریور 92 17:13
5 ماهگیت مبارک عزیزم .
الهی 5000 ساله بشی
تیپت ، خنده هات ، و از همه مهمتر لوپات منو کشته
هزار تا برای آقا کیاراد


مرسیییی عمه جون.بوسسسسسس
بی هنر
16 شهریور 92 17:27
ای خداااااااااااااااااا من هنوز وقت نکردم حرفای پست قبل رو بگم ته دلم مونده..... اینا دوباره پست جدید و جذااااااااب میذارن




خب بجنب!ما فعالیم دیگه، مثل شماکه نیستیم!اییششش


مامان زری
16 شهریور 92 22:58
پنج ماهگیت مبارک خاله جون آرزو جون آفرین به این همه حوصله،چه شعرهای قشنگی مجبور شدم یه بار همه شعرها رو بخونم و یه بار هم عکسهای شازده کوچولو رو آپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپم
مامان محمد ماهان
19 شهریور 92 0:22
مبارک باشه
ماشالا به این گل پسر ناز و خوردنی


ممنون عزیزم.
آیسان مامان ماهان
19 شهریور 92 10:51
5 ماهگی کیاراد جونم مبااااااااااااااااارک


مرسییییییییییی گلم.
آیسان مامان ماهان
19 شهریور 92 10:51
چه پست محشری،،چه عکسهای نازی؛،،چه شعرهای ناااااااااااااااااااااابی


ممنون عزیزم چشات ناز میبینه،نظر لطفته!!
آیسان مامان ماهان
19 شهریور 92 10:53
فک کنم شعر اولی رو خودتون گفتین،،درسته...شمام که عاشقتر و شیداتر و شاعرترین کهمن برم شعرمو بزاااااااااااااااااااارم دم کوزه آبشو بخورم....


آره دیگه به ما نمیخوره شعر بگیم؟؟شعرای جدیدمم تو راهن!البته تو شعر گفتن به پای شما که نمیرسیم عزیز!!!
آیسان مامان ماهان
19 شهریور 92 10:54
ایده عکسات خیلی ناز بودن،کیاراد جون تو آینده کلی با دیدنشون خوشبحالش میشه


مرسییییییی.امیدااااارممممممممم.
آیسان مامان ماهان
19 شهریور 92 10:55



ببخش دیر جواب دادم،داشتم واسه پست جدید کیا عکس آپلود میکردم!
آیسان مامان ماهان
19 شهریور 92 10:59
قربونت بشم خانومی ایشالله پسملیت که یه زره دیگه بزرگتر بشه باهم برین گردش کلی لذت میبرین


ممنونم.ایشاا...
آیسان مامان ماهان
19 شهریور 92 11:01
قربونت خدا کیارادو برات ببخشه اینام واسه شما و کیاراد عسل


مرسییییییییی عسیسم......
آیسان مامان ماهان
19 شهریور 92 11:12
الهی فدااااااااااات نه که من سایزم 38 خوش استیل،،خوش تیپم آرزو جونم، حق بهشون میدم حسودیشون بشه و قالم بزارن


آره عزیز حق دارن حالاکه سایزتم کمتر کنی(36)بیشتر حرص میخورن!!
مامان مبينا
19 شهریور 92 11:56
چه عكساي نازي ماماني . ماشال به اين گل پسر


مرسییی عزیزم.چشات ناز میبینه!
مامان مبينا
19 شهریور 92 11:57
5ماهگيت مبارك گلم ايشالا 500سالگيت


ممنون خانمی.لطف دارین.
مامان مبينا
19 شهریور 92 12:01
چه شعراي قشنگي براش گذاشتي . كياراد جون كه بزرگ بشه بخونه كلي خودشو تحويل مي گيره


مرسی عزیزم چشات قشنگ میبینه.ایشاا...
مامان مبينا
19 شهریور 92 12:03
مامان خيلي بايد مواظبم باشي چشم نخورم


چشششششمممممممم عزیزدلممممم.
مامان مبينا
19 شهریور 92 12:07
ممنون كه به ماسر ميزني عزيزم . منم خوشحال ميشم ميام وبت . فعلا با اجازت . مبينا جون حوصلش رفته برم پيشش. اگه بدوني چه جوري دارم مي نويسم سفت منو گرفته


خواهش میکنم خانمی،ممنون.برید اذیت نشه جیگری.ببوسیدش از طرفم.
عمه فاطمه
19 شهریور 92 12:26
سلام به روی همچون ماهت
نفس عمه
الهی عمه قربون اون نگاهات
وقتی میخندی
چال رو لپت منو دیوونه میکنه


سلام عمه جونم.خدانکنه،مرسییییی عزیزم!!!!
neda
19 شهریور 92 18:20



مرسی که بهمون سر زدین!
بی هنر
19 شهریور 92 22:36
یه گنج گذاشتن تو خونشون ملت رو در به در کردن تا رمزشو پیدا کنن!!!!!
آیییی دیوووووونتم من شازده کوچولو.
5=5+9-9*1
عدد اول ضربدر عدد دوم منهای عدد سوم علاوه عدد چهارم!!!!! میشه پنج!
پنج ماهگیت مبارک گل گلاب

حالا اگه ندونین چی میشه آخه؟؟خودتونم میگین یه گنجه!واسه بدست آوردن گنج باید خیلیییییی تلاش کنید تا نتیجه بگیرید!...مرسی
بی هنر
19 شهریور 92 22:52
بیست و چهار ساعت که از پشت این مانیتور قربون صدقت بریم حالمون میشه این:::: پلکهایم از باران میخواند عقربه های ساعت روی بیست و چهار ساعت دلتنگی من زل زده است!!!
بی هنر
19 شهریور 92 22:54
کیاااااااااااا جونم توی عروسکات یه دونه (مت) کم داری.
بذار مت باشم اما کنارت باشم


آره.باشه اگه دوست داری حرفی ندارم ازاین به بعد دیگه بی هنر نیستی،مت خان هستی!چطوره؟
بی هنر
19 شهریور 92 22:57
کاش جای خرسه روی لباست بودم تا بغلم کنی دل و جیگر همه حسودا آب بشه!


نه بابا همچین هوسا نکن روزی صدبار دستوپاهای این خرس بیچاره رو میکشه!2روزه نابودش میکنه.
بی هنر
19 شهریور 92 22:59
کیاراد جونم دلم میخواست جای اون هاپو بودم که بخورمت و یه لقمه چپت کنم ای تپل مپل


پس خدارو شکر جای اون نیستی!ماهنوز از جونش سیر نشدیم به خدا......
بی هنر
19 شهریور 92 23:04
اصلا این حرفارو وللش!

کاش جای اون توئیتی بودم زیر وزنت له بشم اما با بینیم قلقکت بدم تا صدای خنده هاتو بشنوم!!!! بووووووووووووووووووس

.

.

.

خاک به سرم! ببینید امشب چی دارم میگم! کیاراد جون من چرا همچین شدم امشب!! آآآآآ اااااا مامان کیا این عروسکا چیه میذارین کنار بچه بعد تو انظار عمومی پخش میکنید........ نمیبینید بی هنری ظرفیت نداره اینجوری میشه میگن یارو عقل نداره... اییییییییییشششششش




اگه جای توئیتی بودی که دیگه نمیتونستی نفس بکشی چه برسه بخوای قلقلکشم بدی؟؟ریز نبینش ها!........


زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
20 شهریور 92 2:30
مبارک باشه عزیزم 125 ماه شی ان شاللهچه مامان با ذوقی چه عکسهای شادی [




مرسی عزیزم محبت دارین!
آزاده
21 شهریور 92 13:16
مبارککککککککککککککککککککککک.100 ساله بشی ان شاءالله


مرسیییییییییی عزیزم.ایشاا...
مامان شهراد
21 شهریور 92 15:31



مرسیییییییییییییی