شاهزاده ام کیارادشاهزاده ام کیاراد، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

شاهزاده خونه ما

مامان بد...

1392/8/30 10:10
نویسنده : مامان آرزو
513 بازدید
اشتراک گذاری

 مامانی چیه یادی از من کردی؟؟

اومدی بهم شیر بدی یا حریره؟؟

هیچی که دستت نیست،پس واسه چی اومدی پیشم؟؟

آهان اومدی ازم عکس بگیری؟؟

مامان مگه من دخترم کلامو این شکلی میکنی؟؟

منو دختر میکنی بهم میخندی؟؟

بزار بابا بیاد،بهش میگم اذیتم کردی،اون موقع من به تومیخندم.

فکر کردی نمیگم آره؟؟

مامان بسه اینقدر ازم عکس نگیر!

مامان بیخیال شو،دوربینو بده دست من.

گفتم بدش به من.

مامان خسته شدم دیگه عکس نگیر.

مامان خوابم میاد لااقل بیا خوابم کن.

داری اذیتم میکنی،به بابامیگم شوخی ندارم ها...

باشه،اونموقع من باید بهت بخندم.

ازدست تو مامان،دیگه اصلا بهت نگاه نمیکنم.

تو همینجور عکس بگیر،چه فایده من که نگاه نمیکنم!

اصلا برو،خودم میخوابم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

خاله هدی مامان پارسا
30 آبان 92 11:00
عزیز دلم چقد تو ماهی دهنم آب افتاد مامانی اذیت نکن گلمو
مامان آرزو
پاسخ
مرسی خاله جون لطف دارین.چشــــــــم
مامان آروین (مریم)
30 آبان 92 15:10
وای خدای من چه دیالوگ قشنگی . محتوای دیالوگ با عکسا یکی بود . خیلی قشنگ و محشر بود . مخصوصا قسمت آخر که خودش خواب میره .
مامان آرزو
پاسخ
مرســـــی عزیزم نظر لطفتونهممنون
سمیرا مامان پرنیان
30 آبان 92 15:48
عزیززززززززز دلم چه ناز خوابید
مامان آرزو
پاسخ
آره قربونش برم
مامان حسام كوچولو
1 آذر 92 0:15
اي جان چه خوشمزه شدي عزيزم. چه گفتگوي صميمانه اي
مامان آرزو
پاسخ
مرسی خاله.واقعا هم صمیمانه بود
مامان عرفان
1 آذر 92 19:55
چه پست جالبی
مامان آرزو
پاسخ
مرسی عزیزم.
امیرحسین کوچولو نفس ما
2 آذر 92 2:52
جونم کیاراد نااااااااااز.هزار ماشاالله به تو زیبا ترین.مامانی حتما اسپند دود کن واسه نانازم.دلم میخواست میشد کلی بغلش میکردم و محکم بوسش میکردم.مامانی به جای من حتما بوسش کن.جونم چقدر ناز خوابیده.
مامان آرزو
پاسخ
مرســــی عزیزم محبت دارینچشـــمخیـلی لطف دارین بازم چشم شما هم امیرحسین نازو ببوسین
بی هنر
2 آذر 92 11:12
بعد سه روز رانندگی و دوری از اینترنت، حالا که نشستم پای این وبلاگ توپ و دیالوگ توپ تر این شاه پسر.......... تازه میفهمم اینترنت چهققققد خوبه! همیشه برقرار باشی کیاراد جون
بی هنر
2 آذر 92 11:13
وای خدااااااااا این چقد باحاله
بی هنر
2 آذر 92 11:13
نمیشه آدم سر بزنه و ساکت باشه!
بی هنر
2 آذر 92 11:14
نهههههههههههه تو نباید دختر باشی! نهههههههههه
مامان عرفان
3 آذر 92 10:44
`¶¶¢¢o$¶¶´´´´´´´´´`¶¶¶¶ø¶¶¶ ¶¢¢ø¶¶¶ø´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ¶¶ø¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ¶¶¶´´´`´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶ o´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´o o´´´´´´´¶ø´´´´´´´´´¶ø```´´´o o`´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶```´´o o`´´´´¶¶¶¶´´´`´´´´´¶¶¶¶``´`o ´o`´´´¶¶¶¶`´`´´´´´´¶¶¶¶``´o ´´o`´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶``¶¶¶¶``o ´´´o´´´¶¶¶´´´´¶¶´``¶¶¶``o ´´´¶¶¶´´¶¶`´´´´´´´´¶¶`´´`¶¶¶ ´`¶¶¢¶¶¶´´´```¶¶¶´´`´´¶¶¶o¢¶¶ ´¶¢7ooo¶¶¶¶¶¶`´´´`¶¶¶¶¶¶$o¢¢¶¶ ¶$oooø¶´´´´´´`¶¶¶```´´´´´¶¢oø¶ ¶¶ooø¶´´´´´´´´`¶`´`´´´´´´¶ø7o¶ ¶¶¶¶¶ø``´´´´´´´´´´´´´´´´`¢¶ø¶¶ ¶¶¶¶¶ø``´´´`´´`U`´´´´`¢¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶ø```´´```R´´´´´``Y¶¶¶¶` ´´¶¶¶¶¶¶`´`´´`CUTE´´´´o¶¶$oo¶ ´´ø¶¶¶¶¶¶¶ø`´´´```´´ø¶¶$øo¢¢¶¶ ´¶¶øo¢øø¶¶¶$¶`´´´´¶`¶øoo¢o¢¢¢$¶ `¶o¢¢¢øøø$¶´´`¶ø¶```¶¶ø¢ooo¢øø¶ `¶¢¢¢øø$¶¶¶´´´´``´```¶¶¶¶¶¶øø$¶ ´`¶¶¶¶¶¶¶¶`´``````´´´´¶¶¶¶¶¶¶
فرشته مامان نیایش
3 آذر 92 15:38
ماشالله هزار ماشالله. عجب گل پسری. خیلی بامزه بود. عزیزم خیلی وقت بود نمی تونستم بهتون سر بزنم ماشالله کیاراد جون بزرگ شده. بوس برای گل پسر.
بی هنر
4 آذر 92 20:32
خدااااااااااااااااااااااااااااا اییییین چققد ناز خوابیده! نمک به جونش!
مامان عرفان
5 آذر 92 8:23
مامان زری
6 آذر 92 1:21
خیلی پست جالبی بود کلی خندیدم عکسها و دیالوگها خیلی با هم جور بودن آفرین
مامان آرزو
پاسخ
مرســــــی عزیزم.نظر لطفتونه!
آیسان مامان ماهان
7 آذر 92 11:27
آخخخخخخخخخخخخخخخخخخخی چه پست جالبی بودددددددددددددد
مامان آرزو
پاسخ
مرســـــــی عسیسم
آیسان مامان ماهان
7 آذر 92 11:28
دستت طللا مامانی با این عکسهای خوشگل از این جیگر طللا
مامان آرزو
پاسخ
ممنونخیــــلی لطف داری عزیزم چشات خوشگل میبینن.
آیسان مامان ماهان
7 آذر 92 11:29
فدای کیاراد جونم که اینقده نازه و چغلی مامانو به بابایی میکنه
مامان آرزو
پاسخ
خدانکنه.آره ازاوناشه
آیسان مامان ماهان
7 آذر 92 11:29
همیشه به شادی خوشگلا
مامان آرزو
پاسخ
مرســـی عزیزم