شاهزاده ام کیارادشاهزاده ام کیاراد، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

شاهزاده خونه ما

نفسم 11ماهه شد!!

1392/12/23 13:51
نویسنده : مامان آرزو
440 بازدید
اشتراک گذاری

ماهگیت مبـــــــــــارک...

 

سلام به عزیزدل مامان.امروز اومدم آخرین ماهگرد قبل از١سالگیتو بهت تبریک بگم عزیزم١١ماهگیت مبــــــارک باشه گلم یعنی فقط ١ماه دیگه مونده تا١ساله بشی اصلاباورم نمیشه!خیلی دلشوره واسترس دارم ازطرفی هم خوشحالم که عیدامسال تو هم پیشمون هستی،یادم میاد عید پارسال که دیگه تو ماه 9بارداریم بودم چقدررربا بابایی دوست داشتیم تو هم پیشمون بودی!حالا دیگه1سال گذشتو سال 93رودرکنار تو نفسمون آغاز میکنیم،امیدوارم که سال خوبی واسه همه بخصوص دوستان وبلاگیمون وهمچنین خودمون باشه،Yahچندوقتیه چیزی ازت نگفتم اما دلیل نمیشه هیچ پیشرفتی نداشته باشی گلم!از2روز پیش خودت بدون کمک مامیتونی وایسی،همچنین اگه کنارمبلاهم باشی به کمک اونا قدمم برمیداری وازکنارشون آروم آروم راه میری.الان خداروشکر ازهمه لحاظ خوبی ومنم ازت راضیم اما هنوزم بادیگران راحت نیستی وازهمه غریبی میکنی!فقط باعزیزوآقاجونوخاله هاوعمه هاومامان بزرگی جوری دیگه باهمه غریبی میکنی وپیش هیچکس نمیری،مخصوصا ازمردایی که ریشوسبیل داشته باشن!نگاه بهت بکنن دیگه گریه میکنی که طرفو مجبورمیکنی یاجلو چشمت نباشه یابره بزنه اون ریشوسبیلشو!این چندوقتاهم گاهی بی آرومی میکنی وبهونه میگیری وبیشترمیخوای توبغلم باشی،بهت توجه کنم!دیگه دندوناتم نزدیکه دربیان آخه جاشون خیلی متورم شده،ایشاا...تاتولدت دیگه دربیان!غذاخوردنتم مثل همیشه خوبه ماشاا...،الان دیگه تخم مرغو کامل بهت میدم یعنی از سفیده هم میخوری!عاشق ماست وپنیری،طوری که اصلا هرچی بهت بدیم سیرنمیشی وبازم میخوای!گوجه فرنگی هم دوست داری!خوابیدنت هم خیـــــلی خوبه وهمچنین سوال انگیز!خیـــــــــــــلی میخوابی!یعنی 2ساعتی یه بارباید خوابت کنیمو باز2ساعت میخوابی بعدبیدارشدی 2ساعت که بگذره اینقدبهونه میگیری تاخوابت کنیم،تااونجایی که من پرسیدم بچه های دیگه ایــــــنقدرنمیخوابن!نمیدونم چرا؟حالاگفتم این دفعه دکتربردمت حتما این موضوع رو واسه دکترم مطرح میکنم!هنوزم مثل قبل سرشب دیگه خوابی وتا صبح اگه بیدارت نکنم بیدارنمیشی فقط2.3باری تو حالت خواب شیرمیخوری!امــــــا اگه سرشب غذایی چیزی بهت نداده باشم دیگه نصف شب ازگرسنگی بیدارمیشی وتاسیر نشی خواب نمیری!صبحها هم طبق روال قبل ساعت 6تا6ونیم بیداری ومیخوای باهات بازی کنم منم که غرق خوابمو اگه بهت توجه نکنم میای موهامو میگیری اینقده میکشی تا پاشم بلا.یه چیز جالبم ازت بگم عاشق کوبیدن هستی!اینقده هاون رو دوست داری که خدامیدونه ،یه هاون کوچیک توآشپزخونه دارم همش روزا جات اونجاستو داری میکوبی،اسباب بازیت شده اون،خونه عزیزومامان بزرگی هم بریم همش میری آشپزخونه ودنبال هاون میگردی!فکرکنم ازکوبیدن خوشت میاد،چون هرچی هم دم دستت باشه برمیداریورو یه چیز دیگه میکوبی!مثلا گوشی بابایی برمیداری روگوشی من میکوبی،استکانوبرمیداری رو قندون میکوبی،اسباب بازیاتو رو هم میکوبی،خلاصه همش درحال کوبیدنی!الانم برم اینقده کاردارم که خدامیدونه،نیم ساعت پیش بابایی برای اولین بار تورواز خونه بردخونه مامان بزرگی،هرچی گفتم نه خوابش میاداذیت میکنه گفت نه میخوام ببرمش توهم راحت کاراتو بکن،بعدش زنگ زد گفت توراه خواب رفتی،الهی برات بمیرم مامانی اولین باره ازت دورم دلمم برات لک زده بخدا.دیگه نمیذارم بابایی جایی ببردت،چون یه لحظه هم طاقت دوریتو ندارم بخدا.دیگه میرم یه خرده به کارام برسم عکس زیادی ازت نگرفتم بس که درگیرعیدم امایه چندتایی هست.

کیاراد تااین لحظه 11ماه و4روز و2ساعت و28دقیقه و35ثانیه سن دارد... 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

پگاه مامان آرتین
24 اسفند 92 14:04
عزیزم همه عکساش قشنگه مامان ناز ومهربون ازکارای عید خسته نباشی
مامان آرزو
پاسخ
چشات قشنگ میبینن عزیزممرسی ازلطفتون شماهم خسته نباشین
فریبا
25 اسفند 92 10:10
11 ماهگیت مبارک خالهههههههههههههههه عزیز دلم قربون خشگلی هات برم خالهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه آرزو جون خسته نباشی
مامان آرزو
پاسخ
مرســی خدانکنه خاله ی مهربونمممنون فریباجونم
آیسان مامان ماهان
25 اسفند 92 10:29
کیاراد جووووووووووووووووونم یازده ماهگیت مبارک عزیز دلم
مامان آرزو
پاسخ
مرســـــی خاله جونی
آیسان مامان ماهان
25 اسفند 92 10:30
آفرین به کیاراد جونم که بزرگتر شده و میتونه تاتی تاتی کنه
آیسان مامان ماهان
25 اسفند 92 10:32
ععععععععععه واااااااااااا آرز جونی خب بس نیست با این همه اقوام نزدیک میجوشهمیخوای با بقال و قصابم راحت باشه هاااااااااااااان؟؟؟
مامان آرزو
پاسخ
نه فقط نزدیکا مثلا شوهرخواهرمومیبینه گریه میشه یاشوهرخواهرشوهرموالبته چون هردوشون ریشوسبیلی ان
آیسان مامان ماهان
25 اسفند 92 10:33
حالا کی ریش و سیبیل اونایی که میخواستن اظهار محبت کنن بچه رو اذیت کرده که دیگه سیبیلو ها رو دوست نداره خخخخخخخخخخخخخخ
مامان آرزو
پاسخ
آره دیگه بچم چی به چشمش میادخدامیدونه
آیسان مامان ماهان
25 اسفند 92 10:34
آفرین کیاراد جونم که خوب میخوابی،قدیمیا میگن بچه تو خواب بزرگ میشه و قد میکشه
مامان آرزو
پاسخ
مرسیآره منم شنیدم عزیزم
آیسان مامان ماهان
25 اسفند 92 10:36
کیا جونم هر چه میکوبی بکوب،آب در هاون نکوب خخخخخخخخخخخ
آیسان مامان ماهان
25 اسفند 92 10:37
عکسها خیلی ماه شدن،آرزو جونی شمام خسته نباشین از خونه تکونی
مامان آرزو
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داریقربونت شوهو آبجی های شمام خسته نباشنخودت که کاری نکردی
آیسان مامان ماهان
25 اسفند 92 11:29
آرزو جونی بلاخره درست کردم هدایت به بالا رو هااااااااااااااااا..زیاد عالی نشده ولی بیست تومنم موند تو جیبم خخخخخخخخخخخ
مامان آرزو
پاسخ
جدی؟؟مبارک ماهانم باشهکارخوبی کردی
امیرحسین کوچولو نفس ما
25 اسفند 92 14:00
چیزی به تولد خوشمل پسر نمونده.تولدت پیشاپیش مبارک کیاراد زیبااااااااا
مامان آرزو
پاسخ
بله دیگه عزیزممرســـــی خاله جونی
عمه فاطمه
26 اسفند 92 9:29
سلام نفس عمه پارسال این موقع مدینه تو روضه رضوان برا سالم و صالح بودنت دعا میکردم امسال ماشاالله برا خودت آقایی شدی خوشگل من سالم و خوشگل هستی انشاالله صالح بودن هم جز لاینفک زندگیت باشه گلم بوووووووووووووووووس
مامان آرزو
پاسخ
سلام عمه جونم.آره چه زودگذشتمرسی عمه جونم لطف دارین
سحر مامان یسنا
27 اسفند 92 13:12
باز هفت سین سرور ماهی و تنگ بلور سکه و سبزه و آب نرگس و جام شراب باز هم شادی عید آرزوهای سپید باز لیلای بهار باز مجنونی بید باز هم رنگین کمان باز باران بهار باز گل مست غرور باز بلبل نغمه خوان باز رقص دود عود باز اسفند و گلاب باز آن سودای ناب کور باد چشم حسود باز تکرار دعا یا مقلب القلوب یا مدبر النهار حال ما گردان تو خوب راه ما گردان تو راست باز نوروز سعید باز هم سال جدید باز هم لاله عشق خنده و بیم و امید عید شما مبارک
مامان آرزو
پاسخ
مرسی ازشعرزیبانونعیدشماهم مبـــــــارک
farideh
27 اسفند 92 13:35
سلام از اشناییتون خوشبختم. ماشالا چه پسر نازییییی داری من لینکتون کردم عزیزم بوووووووووس
مامان آرزو
پاسخ
سلام ممنون منم خوشحالم که یه دوست جدیدداریمنظرلطفتونهمنم بااجازه لینکتون میکنم
مامان آروین-مریم
27 اسفند 92 15:21
آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش دعایت کنم میدانم به آنچه میخواهی میرسی ، چرا که من هر بار یک هیزم اضافه میکنم ! چهارشنبه سوریت مبارک
مامان آرزو
پاسخ
مرسی عمه جونمواسه شماهم مبارک
مامان کوروش
28 اسفند 92 0:33
سلام چه پسر نازی شدی چند وقتی بودکه به وبلاگ شما سر نزده بودم ماشااله بزرگ شده پسمل گلمون. چیزی هم که به تولدش نمونده پیشاپیش مبارررررک
مامان آرزو
پاسخ
سلام مرسی چشاتون نازمیبینه،لطف دارین.بله فقط20روز دیگه مونده
بی هنر
28 اسفند 92 15:18
farideh
28 اسفند 92 15:20
سال نو مباااااااااااااااارک
مامان آرزو
پاسخ
مرسی واسه شماهم مبــــــارک باشه عزیزم
بی هنر
28 اسفند 92 15:21
زمان در گذر است و مخلوقات در تغییر و سال جدید در شرف حلول و به ناچار تغییر تغییر تغییر پس برایتان آرزو مندم که زندگیتان به بهترینها تغییر کند.... عید مبارک
مامان آرزو
پاسخ
ممنونواسه شماهم مبــــــارک
علامه کوچولو
29 اسفند 92 9:39
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
مامان آرزو
پاسخ
مرسیواسه شماهم مبـارک