شاهزاده ام کیارادشاهزاده ام کیاراد، تا این لحظه: 11 سال و 20 روز سن داره

شاهزاده خونه ما

پیشرفتهای گل پسری

1393/4/9 11:46
نویسنده : مامان آرزو
584 بازدید
اشتراک گذاری

تو تک ستاره منی منم اسیر بودنت


از ته دل داد میزنم میمیرم از نبودنت

 

 

 

100سلام به به گل پسری.چطوری قشنگ من؟بالاخره  موقعیتش پیش اومدبیام برات پست بذارم آخه کامپیوترخراب شده بود وبایدویندوزشوعوض میکردیم که بابایی همش درگیربودوکارداشت که یه کم طول کشید.توهم که ماشاا...خیلی شیطونو جلف شدی اصلا روزمین بندنمیشی همش درحال فعالیت وخرابکاری.راه رفتنت که ماشاا...خیلی خوب شده وهمش درحال رفتنی،دیگه به هیچ وجه سینه خیزنمیری اگه بیفتی خودت سریع بلندمیشی ومیخوای راه بری.همش دوست داری بریم بیرون، همش کفشاتو میاری میدی دستمون میگی د د.توپارک هم که بریم خیلی ذوق زده میشی.عاشق تاب بازی هستی برات تاب تاب عباسی میخونم توهم باهام میخونیوازته دل میخندی.همیشه هم به زوروگریه ازتاب میارمت پایین اصلاسیرنمیشی خیلی دوست داری.سرسره هم دوست داری.بابایی میذارت بالای سرسره منم ازپایین میگیرمت خیلی ذوق میکنی قربونت برم.چندروزی یه بارمیبیریمت پارک.واسه همین خیلی دله شدیودوست داری همش بریم بیرون.راضیحرف زدنتم که خیلی خوبه روزبه روزیه کلمه جدیدیادمیگیری ومیگی.تازه اسم منم یادگرفتی.بابایی همین که صدام میزنه آرزو،توهم سریع میگی آتو.عین طوطی میمونی هرچیوتکرارمیکنی.آرامخیلی هم باهوشی ماشاا...،چندروزپیش داشتیم  میرفتیم خونه عزیز گفتم کیا بریم خونه عزیز،ذوق کرده بودیو میگفتی پاطی.منظورت خاله فاطمه بودخیلی باهاش جوری.بابایی که شبکارباشه ماهمش خونه عزیزیم صبحهاکه ازخواب پامیشی میری بالای سرخاله وصداش میزنی پاطی تابلند شه.باخاله حنانه هم جوریو خیلی باهم بازی میکنین.به آقاجون میگی آتون.ازعدد1تا4هم میشمری.شیرینکاری هم زیادمیکنی مثلامیری چندمتردورترازمن وایمیستی دستاتومیگیری بالا ومیگی یه دو ته ...تندتندمیایی ومیپری  توبغل من که دیگه منم مونده درسته قورتت بدم.خوشمزهبغلعاشق هندونه ای.زیادمیخوری ازدست ماهم نمیگیری حتمابایدبزنیم سرچنگال بدیم دستت خودت بخوری درغیراین صورت اصلانمیخوری.آخه یدفعه مازدیم سرچنگال دادیم دستت دیگه ازاونروز میخوای همه چیوخودت بخوری  اصلاازدست ماچیزیونمیخوری نمیذاری من دهنت کنم واین خیلی بده.مثلا چطوری برنجوبزنم سرچنگال بهت بدم مادر؟متفکریاتوقع داری قاشق بدیم دستت خودت برداری بخوری که اصلا به دهنت هم نمیرسن !سوتهمشون توراه بالارفتن میریزنخندونک.آخه هنوزنمیتونی قاشقودرست بگیری.مثلادیروزاصلانهارنخوردیودیشبم همینطور میخواستی خودت بخوری که نمیتونستی ازدست ماهم نمیخوردی.تااینکه خواب رفتی خطامیدونستم گرسنه ای چون ازدیروز چیزی نخوردی بااین کارت.دیشبم ساعت1بیدارشدیوتاصبح فقط شیرمیخوردی نذاشتی منم بخوابم شاکیدیگه ساعت5پاشدم اومدم حریره درست کردم برعکس قبلاکه خیلی میخوردی اصلاازدست من نخوردی غمگینبعدبابایی که بیدارشدوصبحانه آوردم چندتا نون پنیربه زوردادم دهنت.بعداز صبحونه که بابایی میخواست بره کارگاه اینقدرگریه کردی که بابایی دلش سوختوباخودش بردت منم گفتم بیام بشینم یه پست بذارم.راستی یادم رفت بگم واسه خودت یه پارقاص شدی همین که یه آهنگ توتلویزیوت بذاره شروع میکنی رقصیدن ودست زدن وخندیدن.بیشتربه دورخودت میچرخی.زیباازچندشب پیش که رفتیم عروسی رقصت خیلی پیشرفت کرده همین که آهنگی بزاریم پامیشی یه دستتو میگیری بالا سرتو میچسبونی بهش میرقصی.مچ دستاتم تکون میدی،خلاصه خیلی بامزه میرقصیوخیلی هم دوست داری یکی همراهیت کنه.بیشترذوق میکنی عشق مامان.بغلماه رمضونم رسیدواین دومین رمضانه که توهم هستی ومامانی نمیتونه بخاطرت روزه بگیره.غمناکایشاا...سال دیگه به جبران این2سال همه ی روزه هامومیگیرم...راضی

 

 

به چــــه تشبیه کنم نــام تو را
به بــــهار
یا به آبیه زلال دریــــا !
ســـــاده تر می گویم
تــو تمامیـــت احساس منی...

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

تبادل لينک
9 تیر 93 20:08
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ----
مامان الهام
10 تیر 93 11:09
مونا
10 تیر 93 14:18
افرين به کياراد جون مامانى اسپند يادت نره ماشالا ديگه مرد شده واسه خودش
مامان آرزو
پاسخ
مرســـــــی عزیزمچشم
فریده
12 تیر 93 0:10
سلام عزیزم خوبی کیا جون خوبه ماشالا زرنگ شده هاااااااااااا
مامان آرزو
پاسخ
سلام مرسی خوبیم.شماخوبین؟آره چه جورم
مامانی ماهان جون
14 تیر 93 1:21
وااااااااااااااااااااااای خدای من،من چقد امروز هیجان زده ام آرزو جونم اول سلام خودت خوبی،کیاراد جونم خوبه ایشالله؟؟الان دقیقا نیمه شبه و من نشستم پای وب که سحری رو خواب نمونم ..شانسی اومدم وبتون با کمال تعجب دیدم تظرات برام باز شد...میترسم برم کامنت بعدی دوباره برام باز نشه..برا همینه اینقد هیجان دارم و کلی تو این کامنت حرافی میکنم خخخخخخخخخخخچه خبرا عزیزم،وب مریم جون چرا فیلتر شده؟؟آروین جون خوبه؟سلام بهشون برسونین..میماچمتون
مامان آرزو
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم.خوش اومدی!ماخوبیم.شماخوبین؟فدات شم لطف داری.سلامتی،مریم وآروین هم خوبن.بزرگیتومیرسونم.
مامانی ماهان جون
14 تیر 93 1:23
من چقد از نظرات عقب موندم اما وجدانی و شرافتی همشونو خوندم و کلی حالشو نو بردممنبعدم باید برا نظرات به شما نصفه شبا بیام
مامان آرزو
پاسخ
بله دیگه خانوومقلبونت نظرلطفتهشرمندمون میکنی دیگه
مامانی ماهان جون
14 تیر 93 1:25
به به به هزار ماشالله کیاراد جونم که هم راه رفتنش خوب شده هم حرف زدنش
مامان آرزو
پاسخ
مرســــــــــــی عزیــــــــزم
مامانی ماهان جون
14 تیر 93 1:25
ای قربون طوطی خوشگلمون با آتو صدا کردناش..چقد لذت بخشه آرزو جونی این روزات
مامان آرزو
پاسخ
خدانکنه،آره آیسان جونم میتونم بگم بهترین روزامه.همه ی زندگیم شده پسرم
مامانی ماهان جون
14 تیر 93 1:29
خب بچمون با کلاسه هر جوری که به ذهنتون میرسه برنج و خورشتو حالا هر چی رو بزنین به چنگال خخخخخخخخخخ مادرششششششششش،می خواسین از اول اینجوری یاد ندین بچه رو
مامان آرزو
پاسخ
نخواستیم همچین کلاسیوباباتقصیرباباشه یادش داده
مامانی ماهان جون
14 تیر 93 1:31
آخــــــــــــــــــــــــــــــــی..ای جاااانم عزیز دلممم ،قربونت برم که میرقصی و دلبری میکنیمیگما آرزو جونیم،خب بچه رو همراهی کن دیگه
مامان آرزو
پاسخ
آره چه جورمهمراهیش کردم که بچه هوایی شده همش ازمون توقع میکنه
مامانی ماهان جون
14 تیر 93 1:32
به به به چه عکسهای نااااااااااااازی
مامان آرزو
پاسخ
ممنون چشات نازمیبینن
مامانی ماهان جون
14 تیر 93 1:33
خلاصه این شب بیداری من امروز کلی ذوقولوم کرد،این قسمت نظرات برام باز شد..شبتون رویایی،خوابتون طلایی
مامان آرزو
پاسخ
فدات بشم محبت داری
دختر آسموني
14 تیر 93 9:24
عزيزم انشااله هميشه موفق و شاد و سلامت باشي. راستي ما هم آپ هستيم.
مامان آرزو
پاسخ
ممنون انشاا...،الان میام.
mahasa
14 تیر 93 9:57
سلام دوست خوبم دوست داری نی نی ت توی مسابقه ی وبلاگ من شرکت کنه اگه دوست داری بیا و نظر بده بگو نی نی منم هستش
مامان آرزو
پاسخ
سلام.مرسی عزیزم